Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Nasi klienci nie otrzymują informacji, że towar został wysłany, co jakiś czas dostajemy wiadomości z pytaniami kiedy będzie wysyłka, a przykładowo paczka została nadana dzień wcześniej.
@RCLsystem a poprawnie importujecie dane kupujących. Korzystasz z jakiegoś narzędzia do obsługi sprzedaży?
Nie korzystamy z narzędzi sprzedaży.
Tak to błąd. Ja tak miałam z pickupem, że ścigałam sprzedającą na południe, a ona dzień wcześniej po 14stej w pickupie nadała. Allegro pokazuje wysyłkę dopiero gdy kurier odbierze paczkę z punktu. Pani moderator miała to wtedy zgłosić. Ale jak widać nic się nie zmienia... Było również tak, ze powiadomienie o paczce do odbioru z allegro dostałam 3.5 godziny wcześniej niż pin do odbioru toteż było zgłaszane i też dotyczyło pickup.
A jeśli paczka dotyczy wysyłki InPostem? Po każdej wysyłce zmieniamy status przesyłki na wysłaną, wtedy chyba ta informacja trafia do klienta?
@kaliszaneczka-x ale to coś z pickupem chyba jest nie tak, np. na portalu na V to samo, statusy przesyłki żyją swoim życiem kompletnie
@RCLsystem napisz proszę jak nadajecie przesyłki? Przez Wysyłam z Allegro? Poproszę też o numer zamówienia, do którego kupujący zgłosił, że nie otrzymał informacji o wysłaniu przesyłki, chociaż została już nadana.
Tak, Wysyłam z Allegro. e771c9e3-3f6e-11ed-8d06-3d4a4ef2292e
@RCLsystem dziękuję! Konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@RCLsystem sprawdziliśmy to zamówienie i wysłaliśmy do kupującego powiadomienie dotyczące trackingu przesyłki. Dziś o 10:58 wyszedł: e-mail, push w aplikacji oraz powiadomienie tinkerbell. Godzina wysyłki powiadomień pokrywa się z godziną odebrania od nadawcy. W przypadku przesyłek nadanych w paczkomacie uznajemy, że paczka została nadana, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika. Więc nie możemy potwierdzić tutaj żadnego błędu.
Coś chyba jednak jest "nie tak" z informacjami wysyłanymi do kupujących. Odpowiadałem ostatnio okupującym na zadane pytania - otrzymuję informację zwrotną z serwisu Allegro typu:
"wiadomość nie została dostarczona, problem z serwerem poczty odbiorcy" - serio? do kilku klientów?
@maxr01 Jeśli chcesz abyśmy dokładnie zweryfikowali te wiadomości, podaj nam ich konkretne przykłady.
u mnie to samo - za dużo ostatnio przypadków o niedoręczeniu wiadomości