anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nasi klienci nie dostają informacji o wysyłce towaru.

RCLsystem
#7 Wielbiciel#

Witam

Nasi klienci nie otrzymują informacji, że towar został wysłany, co jakiś czas dostajemy wiadomości z pytaniami kiedy będzie wysyłka, a przykładowo paczka została nadana dzień wcześniej.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:44052296
#21 Demiurg#

@RCLsystem a poprawnie importujecie dane kupujących. Korzystasz z jakiegoś narzędzia do obsługi sprzedaży?

oznacz moderatorów

RCLsystem
#7 Wielbiciel#

Nie korzystamy z narzędzi sprzedaży.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Tak to błąd. Ja tak miałam z pickupem, że ścigałam sprzedającą na południe, a ona dzień wcześniej po 14stej w pickupie nadała. Allegro pokazuje wysyłkę dopiero gdy kurier odbierze paczkę z punktu. Pani moderator miała to wtedy zgłosić. Ale jak widać nic się nie zmienia... Było również tak, ze powiadomienie o paczce do odbioru z allegro dostałam 3.5 godziny wcześniej niż pin do odbioru toteż było zgłaszane i też dotyczyło pickup.

oznacz moderatorów

RCLsystem
#7 Wielbiciel#

A jeśli paczka dotyczy wysyłki InPostem? Po każdej wysyłce zmieniamy status przesyłki na wysłaną, wtedy chyba ta informacja trafia do klienta?

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@kaliszaneczka-x ale to coś z pickupem chyba jest nie tak, np. na portalu na V to samo, statusy przesyłki żyją swoim życiem kompletnie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RCLsystem napisz proszę jak nadajecie przesyłki? Przez Wysyłam z Allegro? Poproszę też o numer zamówienia, do którego kupujący zgłosił, że nie otrzymał informacji o wysłaniu przesyłki, chociaż została już nadana. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

RCLsystem
#7 Wielbiciel#

Tak, Wysyłam z Allegro.  e771c9e3-3f6e-11ed-8d06-3d4a4ef2292e

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RCLsystem dziękuję! Konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RCLsystem sprawdziliśmy to zamówienie i wysłaliśmy do kupującego powiadomienie dotyczące trackingu przesyłki. Dziś o 10:58 wyszedł: e-mail, push w aplikacji oraz powiadomienie tinkerbell. Godzina wysyłki powiadomień pokrywa się z godziną odebrania od nadawcy. W przypadku przesyłek nadanych w paczkomacie uznajemy, że paczka została nadana, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika. Więc nie możemy potwierdzić tutaj żadnego błędu.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Coś chyba jednak jest "nie tak" z informacjami wysyłanymi do kupujących. Odpowiadałem ostatnio okupującym na zadane pytania - otrzymuję informację zwrotną z serwisu Allegro typu:

"wiadomość nie została dostarczona, problem z serwerem poczty odbiorcy" - serio? do kilku klientów?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@maxr01 Jeśli chcesz abyśmy dokładnie zweryfikowali te wiadomości, podaj nam ich konkretne przykłady. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

u mnie to samo - za dużo ostatnio przypadków o niedoręczeniu wiadomości

oznacz moderatorów