Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u nas zapalniczkę, wysłaliśmy ją w ciągu jednego dnia, po czym dał nam negatywa z dopiskiem "Dajcie spokój brak słów nie polecam" i po jednej gwiazdce za obsługę i za zgodnosć towaru z opisem. Po otrzymaniu negatywa próbowaliśmy się skontaktować z klientem, bez powodzenia. Jeżeli chodzi o opis przedmiotu mogliśmy popełnić jakiś błąd - jesteśmy tylko ludźmi ale jak chodzi o obsługę kupującego to przecież nikt się z nami nie kontaktował więc jak mieliśmy jakkolwiek odnieść do sprawy. Chcieliśmy nawet klientowi zaproponować że nie musi nam tego odsyłać byle by usunął negatywa ale nie mamy możliwości skontaktowania się z nim. Na chwilę obecną jest zgłoszony zwrot ale jeszcze nie dostaliśmy go fizycznie.
@JokerLombard24 życie 🙂 poczekaj na zwrot zobaczysz czy zasłużony negatyw czy nie 🙂