Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.Dzis spotkała mnie taka niespodzianka.Chodzi o niedawna awarie związana z wysyłką przez PP.Nie mogliśmy nadac przesyłki, ok zdarza się.Ladnie napisałem do klienta że nie mogę nadac przesyłki bo allegro prawdopodobnie nie ma umowy z PP.Napisałem że przesyłka będzie opóźniona lub zwrócę mu kasę jeśli proble się nie rozwiąże w 24h.Klijent napisał Ok,PROSZĘ O ZWROT PIENIEDZY.To ja o 6 rano jak wstałem szybko zrobiłem zwrot kasy.Dzis patrzę a na koncie negatyw NIE OTRZYMALEM TOWARU.No zgadza się nie otrzymał ale dla tego że chciał zwrot kasy.Po kontakcie tel dowiedziałem się że zamówił i musi dostać, ponieważ nigdy nie spotkała go taka sytuacja.Ok zgadzam się zamówił to chce.Tylko że tu mam wątpliwości czy ja jako sprzedawca mam płacić za błędy serwisu allegro?Przecież gdyby nie awaria to paczka wyszła by normalnie.Prosze moderatora o jakąś sensowna odpowiedź, jakieś uzasadnienie dla czego wina za awarie spadła na mnie.
Ciąg dalszy mojej krótkiej historii 🙂
Po zamieszczeniu tu swoich wypocin postanowiłem również napisać do allegro w wiadomości prywatnej o usunięcie negatywa. Odpowiedz jaką dostałem zaskoczyła mnie bardzo 🙂
Dziękuję Panu za wiadomość.
Rozumiem Pana rozczarowanie zaistniałą sytuacją. Jednak kupujący nie otrzymał paczki, nie precyzuje co było tego powodem. Ocenę mogę usunąć tylko w określonych sytuacjach, tutaj procedury nie pozwalają mi na ingerencję.
Wszystko fajnie tylko w załączniku przesłałem treść mojej rozmowy z klientem w której klient jednoznacznie odpisał że chce zwrotu pieniędzy
25 października
Masakra, dostać negatywa za awarię allegro... już nie wspomnę o takim kliencie... mnie się w 10 letniej karierze trafiło takich trzech.
Ja pierwszy raz miałem kontakt z tak niemiłą osobą, dla tego jestem w takim szoku 🙂 powoli doznaję kolejnego bo już 6godzin tu czekam na pomoc kogoś z administracji.
Jedyne co możesz zrobić, to poproszenie kupującego o usunięcie negatywa.
Na to nie ma szans, klient wie swoje i koniec. Oby nigdy nie trafił na takiego jak sam jest.
Jak widzisz sprzedawca odpowiada za wszystko ,nawet za błędy allegro czy dostawców ty dostajesz po d...pie. Szans na poprawę póki co nie widać i trudno liczyć że to się jeszcze zmieni.