anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw po awari Allegro i PP

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Dzień dobry.Dzis spotkała mnie taka niespodzianka.Chodzi o niedawna  awarie związana z wysyłką przez PP.Nie mogliśmy nadac przesyłki, ok zdarza się.Ladnie napisałem do klienta że nie mogę nadac przesyłki bo allegro prawdopodobnie nie ma umowy z PP.Napisałem że przesyłka będzie opóźniona lub zwrócę mu kasę jeśli proble się nie rozwiąże w 24h.Klijent napisał Ok,PROSZĘ O ZWROT PIENIEDZY.To ja o 6 rano jak wstałem szybko zrobiłem zwrot kasy.Dzis patrzę a na koncie negatyw NIE OTRZYMALEM TOWARU.No zgadza się nie otrzymał ale dla tego że chciał zwrot kasy.Po kontakcie tel dowiedziałem się że zamówił i musi dostać, ponieważ nigdy nie spotkała go taka sytuacja.Ok zgadzam się zamówił to chce.Tylko że tu mam wątpliwości czy ja jako sprzedawca mam płacić za błędy serwisu allegro?Przecież gdyby nie awaria to paczka wyszła by normalnie.Prosze moderatora o jakąś sensowna odpowiedź, jakieś uzasadnienie dla czego wina za awarie spadła na mnie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Ciąg dalszy mojej krótkiej historii 🙂 

Po zamieszczeniu tu swoich wypocin postanowiłem również napisać do allegro w wiadomości prywatnej o usunięcie negatywa. Odpowiedz jaką dostałem zaskoczyła mnie bardzo 🙂 

Dziękuję Panu za wiadomość.

Rozumiem Pana rozczarowanie zaistniałą sytuacją. Jednak kupujący nie otrzymał paczki, nie precyzuje co było tego powodem. Ocenę mogę usunąć tylko w określonych sytuacjach, tutaj procedury nie pozwalają mi na ingerencję.

Wszystko fajnie tylko w załączniku przesłałem treść mojej rozmowy z klientem w której klient jednoznacznie odpisał że chce zwrotu pieniędzy 

Dzień dobry.Niestety nie możemy nadać państwa paczki.Serwis allegro prawdopodobnie nie przedłużył umowy z pocztą polska.Problem jest ogólno krajowy i nie mamy na niego wpływu. Tu link do problemu. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany w 24godziny to zwrócimy pieniążki za zakupy.Natomiast jesli zostanie rozwiązany to wyślemy paczuszkę. Pozdrawiam Artur
 

 

ok,czekam na zwrot pieniedzy -pozdrawiam
 

25 października

Pieniądze właśnie zostały zwrócone.Za zaistniały problem z wysyłką najmocniej przepraszamy .Pozdrawiam Artur
 
Według pracownika allegro nie mogą usunąć negatywa ponieważ klient nie napisał w komentarzu dla czego nie otrzymał paczki, a dla czego nie otrzymał to już chyba wszyscy wiedzą 
 
W wiadomości prywatnej klient piszę że chce kasę a pracownik allegro odpowiada mi że klient w komentarzu  nie napisał czemu nie dostał paczki.
Wszyscy oczywiście wiedzą czemu nie dostał klient został poinformowany przez nas, pracownik allegro wie a przynajmniej powinien wiedzieć o awarii, ja wiem bo odbiłem się od PP.
 
Może miłe panie ogarniające to forum podpowiedzą mi co mam zrobić w takiej sytuacji.
 
oznacz moderatorów

orbitkownia_pl
#11 Animator#

Masakra, dostać negatywa za awarię allegro... już nie wspomnę o takim kliencie... mnie się w 10 letniej karierze trafiło takich trzech. 

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Ja pierwszy raz miałem kontakt z tak niemiłą osobą, dla tego jestem w takim szoku 🙂 powoli doznaję kolejnego bo już 6godzin tu czekam na pomoc kogoś z administracji.

oznacz moderatorów

MescotCompany
#12 Orędownik#

Jedyne co możesz zrobić, to poproszenie kupującego o usunięcie negatywa.

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Na to nie ma szans, klient wie swoje i koniec. Oby nigdy nie trafił na takiego jak sam jest.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak widzisz sprzedawca odpowiada za wszystko ,nawet za błędy allegro czy dostawców ty dostajesz po d...pie. Szans na poprawę póki co nie widać i trudno liczyć że to się jeszcze zmieni.

oznacz moderatorów