Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem, czy to jakaś nowa moda, ale ludzie strasznie lecą negatywami, w zasadzie bez powodu. Mało tego, ocena cząstkowa transakcji jest często wysoka. Bo jeśli ktoś daje 4 gwiazdki za zgodność produktu, 4 gwiazdki za obsługę i 5 za wysyłkę, to czy ocena negatywna całej transakcji jest sensowna ? Zastanawia mnie to mocno, co w takiej sytuacji ocenia kupujący, jeśli jest zadowolony z produktu, obsługi i wysyłki, a finalnie daje opinię negatywną czepiając sie jakiegoś szczegółu. Nie jest to normalne według mnie, bo wygląda jakby jeden drobny element w całej transakcji zaważył na ocenie i niestety negatywnej.
Rozumiem, że ktos może nie być usatysfakcjonowany produktem, który zakupił, ale w tym celu ocenia gwiazdkami zgodność i ma możliwość oceny produktu. Aktualny system oceny transakcji kolejny raz pokazuje swoją ułomność, ocena negatywna powinna być oceną kompleksową - wskazującą problem z dostarczeniem, obsługą, jakością produktu, kontaktem, reklamacją itp. A wygląda, że to po prostu pole do popisu dla różnego rodzaju frustratów, którzy chcą sobie poużywać, bo jeśli on miał problem z zamontowaniem zakupionego produktu, to nie ważne, że dotarł na czas, że był zgodny z opisem, że sprzedający wysłał błyskawicznie - i tak ocena będzie negatywna, bo taka jest wola kupującego 😞
@mikeza Poproś Allegro o zmianę kwalifikacji komentarza, bo wysoka ocena wskazuje raczej na zadowolenie kupującego.
@WREDZIA-W1 jest komentarz kupującego, gdzie coś mu nie pasuje w produkcie, więc wiedział co zaznacza i zrobił to świadomie. mimo wszystko pozostaje niesmak, że całościowa ocena jest negatywna, pomimo ucięcia tylko 2 gwiazdek z 15 (przy czym ocena produktu jest na 4/5) To jest niestety norma, dla kupującego bariera pomiędzy oceną pozytywna, a negatywną jest bardzo cienka i w zasadzie wystarczy czasami drobiazg aby wystawił negatywa, pomimo ogólnego zadowolenia z zakupu.
Z drugiej strony zdarzają się przecież pozytywy, gdzie klient potrafi uciąć po 2-3 gwiazdki z każdej oceny ,też miałem takie przypadki.
@mikeza Przecież ja to wszystko wiem. Pisz do Allegro. Co Ci szkodzi?
@WREDZIA-W1 sumienie ruszyło kupującego i usunął ocenę. Zasadniczo sporadycznie wysyłam prośby o anulację komentarza, ale zaryzykowałem, może trafiłem na kogoś bardziej normalnego 🙂
co nie zmienia faktu, że system oceny wymaga reanimacji, bo nie jest obiektywny i niepotrzebnie dodaje nam ciśnienia po lekturze tych dziwnych ocen 🙂
Jak na sprzedawcę części samochodowych masz całkiem niezłe oceny, a i warunki zwrotów i reklamacji raczej w normie 🙂 W tej branży na Allegro to rzadkość.
@xyz96 bo czego się nie robi dla klienta 🙂
a tak na poważnie, niestety ta branża niesie ze sobą niesamowite ryzyko błędnych zakupów dokonywanych przez klientów. to jest plaga i często to sprzedający jest obciążany tymi pomyłkami, z drugiej strony istnieje też pewne przeświadczenie kupujących, że produkt zamienny musi dorównywać jakością oryginałowi, a cena ma być oczywiście mega niska. Dochodzą też nagminne problemy z montażem, a wówczas ocena leci w dół, bo jak ktoś nie potrafi zamontować, to przede wszystkim winny jest sprzedawca i produkt. Nigdy kupujący, bo wiadomo, że Polak wszystko potrafi i wie najlepiej 🙂
@mikeza Może źle kliknął i nie zauważył? Tak czy siak dobrze się skończyło 🙂
Z doświadczenia wiem że Allegro nie zmieni oceny, musisz mieć max gwiazdek wszędzie..