anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw przez pomyłkę

Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

Witam

 

W dniu 25.09.2025 r. otrzymaliśmy negatywa od klienta, za zakup z 28 czerwca, dzisiaj skontaktowaliśmy się z klientem, stwierdził, że to przez pomyłkę (treść negatywa na to wskazywała), poprosiliśmy o usunięcie negatywa, na co klient oczywiście wyraził zgodę i przeprosił za zamieszanie. Niestety... system Allegro poinformował, że zmianę oceny mógł dokonać.... do 26.09. To już jest tylko jeden dzień na zmianę oceny??? Dzwoniliśmy do klienta 26.09 ale nie odbierał, dopiero dzisiaj (29.09) nawiązaliśmy kontakt (klient jest na urlopie) ....co teraz?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Kiki_Miki klient na wystawienie oceny sprzedającemu ma 90 dni (liczymy ten czas od momentu zakupu) i w tym czasie może też edytować/usunąć wystawioną ocenę. W przypadku jeśli ten czas już minął, to możemy usunąć ocenę na prośbę kupującego - najlepiej jeśli skontaktuje się z nami przez ten formularz

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Kiki_Miki Jedyne co Ci pozostało to poprosić klienta by napisał ticket do Allegro z prośbą o usunięcie wystawionego przez siebie komentarza.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki może tu na forum w wątku poprosić moderację o usunięcie negatywu z dnia x i moderacja przekaże do usunięcia 

oznacz moderatorów

Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@az1rael Dzięki za pomoc i wskazówkę ale nie mam zaufania do tych administratorów, jedna już kiedyś usunęła negatywa (co było logiczne), klientka umieściła ponownie negatyw (strasznie oporna na wiedzę była), a kolejna adminka stąd odmówiła usunięcia kolejnego nega....z drugiej strony jak czytam na GoWork co się w korpo dzieje to się nie dziwię.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki zawsze możesz wołać tą samą potem do pomocy co się już raz wykazała logiką

oznacz moderatorów

Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@az1rael odnoszę wrażenie, że ta "logiczna" jest już zaszczuta przez tę "nielogiczną". Ta "nielogiczna" chyba na wyższym stołku siedzi. Podsumowując: sprawa załatwiona normalnie przez formularz. Wszystkim życzę takich klientów, którzy przyznali, że pomylili zakupy, przeprosili za zamieszanie, żyli i pozwolili żyć innym dalej. Z pozdrowieniami dla logicznej części administracji.

oznacz moderatorów