Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Taka miła sytuacja - kupujący wystawia negatyw przed wysyłką zamówienia, bez żadnego komentarza. Po kontakcie stwierdził, że zwlekam z wysyłką więc taki komentarz wystawił, z tym że termin wysyłki jeszcze nie minął, o czym kupujący został poinformowany, ale do czego już się nie odniósł. Zakładam, że nawet jak przesyłka zostanie wysłana w terminie to allegro takiej oceny nie usunie, mimo że kupujący sam potwierdził, że wystawił ocenę bezpodstawnie, tylko odnosząc się do czasu wysyłki?
zamówienie 7dda8750-4bfc-11ef-92e5-6367ac3bf8b2
@Jedoslaw widzę, że skontaktowałeś się w tej sprawie za pomocą formularza, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość. Odpowiedź na dalsze wiadomości w korespondencji e-mail, otrzymasz w tej korespondencji.
Ogólnie kabaret. Po ponownej weryfikacji allegro wykluczyło opinię, ale jej nie usunęło ponieważ:
"W sytuacji, kiedy kupujący odnosi się do opóźnienia w dostawie, możemy jedynie wykluczyć ocenę. Usunąć może ją wyłącznie kupujący."
Czyli inni kupujący nadal widzą negatyw, chyba nawet bez adnotacji, że ocena jest wykluczona? Dlaczego allegro umożliwia kupującym szkalowanie opinii sprzedawców, i to jeszcze potwierdzając na piśmie, że ocena jest bezpodstawna?
@Jedoslaw kupujący widzą adnotację przy tej ocenie:
Dlaczego allegro nie usuwa ocen, które są nieprawdziwe, co serwis sam potwierdził?
Dlaczego allegro nie usuwa ocen, które są nieprawdziwe, co serwis sam potwierdził?
bo łamie obowiązujące przepisy prawa
jest zgłoszenie, ma wiedzę, że do transakcji nie doszło bo kupujący anulował ją zwrotem (bełkot i nowomowa serwisu)
@Jedoslaw takie mamy procedury, nie możemy zakładać, że któraś ze stron transakcji kłamie. Skonsultowałam to dodatkowo. Ocena nie wlicza się do Twoich statystyk, ale zgodnie z odpowiedzią którą otrzymałeś w wiadomości e-mail, nie możemy jej usunąć.
Z całym szacunkiem, ale samo allegro przyznało, że kupujący "mija się z prawdą". Odp od pracownika allegro:
"Zweryfikowałem sprawę ponownie i wykluczyłem ocenę Klienta z Państwa statystyk. Klient wskazał m.in. na opóźnienie w dostawie natomiast widzę, że przesyłka została nadana terminowo"
Nie ma tutaj nic do zakładania. Klient wskazał opóźnienie w dostawie oraz brak dostawy, oba kłamstwa są weryfikowalne poprzez numer śledzenia.
Przecież gdyby nie było podstaw, lub też jak Pani napisała, że serwis nie może nic zakładać, to ocena nie została by wykluczona!
Czyli serwis zgadza się, że ocena jest bezpodstawna, wyklucza ją, ale nie usunie? Jaki punkt regulaminu o tym mówi?
Moja ocena jako sprzedawcy dalej jest naruszona, każdy widzi negatywa i jeżeli chociażby jedna osoba nie dokona przez to zakupu, to jest to wymierna strata, za którą w tym momencie odpowiada allegro, bo nie chce usunąć tej oceny, mimo że formalnie uznaje ją za niebyłą. Gdzie tu logika?
Mam napisać do klienta pismo wzywające do usunięcia komentarza, cytując wykluczenie oceny przez allegro jako podstawę?
@Jedoslaw wezwanie do przedsądowego usunięcia komentarza, nie zdradzaj mu że masz kwity od allegro