Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja cierpliwość już się pomału kończy w stosunku do Allegro i Klientów, którym nie popuszczę za tego typu negatywy.
Jakim cudem sprzedawca odpowiada za to, że Klient wybiera Pocztę Polską - list polecony, a listonosz mu tej paczki nie dostarcza, tylko zostawia awizo ? Czy negatywna opinia nie powinna pójść do Poczty Polskiej ?
Jeszcze na dodatek, to rozliczamy się z Allegro, a nie z Pocztą Polską. Allegro bierze dodatkowo prowizję od kosztów przesyłki, a nie raczą w umowie z PP dać paragraf, że listonosz ma dostarczać przesyłki pod drzwi.
Jeszcze głupie tłumaczenie allegro:
" Rozumiem, że sytuacja jest dla Pana niekomfortowa, ale w tym przypadku niestety nie możemy podjąć decyzji o usunięciu tego komentarza."
" Niestety nie możemy zabronić Kupującym wystawienia swojej oceny zgodnie ze swoimi odczuciami. Możliwość skomentowania transakcji jest jedną z ważniejszych zasad na naszym serwisie."
" Rozumiem, że jest Pan niezadowolony z wystawionej oceny, jednak nie mam podstaw do jej usunięcia. Możemy ingerować w system ocen tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zostaną naruszone nasze zasady, a tak się nie stało w tym przypadku. Kupujący wskazał w komentarzu opisowym, że kurier nie dostarczył przesyłki do domu tylko czekała ona na odbiór w punkcie. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania, co się zadziało w tej sytuacji i dlaczego kurier nie dostarczył tej przesyłki. Możemy bazować tylko ma dostępnych informacjach uzyskanych od Kupującego, który twierdzi, że cały dzień był w domu. Przypomnę również, że Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia do Kupującego."
Ewidentnie allegro schodzi na psy - a mówiąc precyzyjniej, już to się stało. Nic dziwnego, że chcą pozyskać 1mld na spłatę zadłużenia + akcjonariusze chcą się pozbyć akcji. Z taką reputacją, która ma linię pochyłą ku dołowi, nie wróżę nic dobrego.
Niestety, za działanie poczty, za wszelkie opóźniania, zaginięcia przesyłek i inne uchybienia, względem kupującego odpowiedzialność ponosi sprzedawca, jeżeli w ofercie była możliwość wyboru danego przewoźnika.
Jeżeli rzeczywiście tak jest, to w dziwnych czasach przystało nam żyć.
@dziarownia_pl listonosz na pewno jest ustawiony przez klienta i All . A poczta swoją drogą to był zawsze dziwny twór, jak nie dostarczą przesyłki po latach, to nie dostarczą w ogóle. I co im zrobisz?
@dziarownia_pl Sugeruję skupić się na problemie. W mojej ocenie nie jest nim to że klienci wystawiają takie czy inne oceny. Problemem jest ustalony przez Allegro sposób wpływu tych ocen na efektywność prowadzenia spraw gospodarczych przez sprzedawców.
Nie ma sensu prześciganie się w poziomie irytacji czy ubawienia wynikającymi z otrzymanych ocen, bo inwencja ludzka nie zna granic. Walczcie proszę o to, aby wpływ na nasze interesy miało jedynie udostępnienie tych ocen innym klientom.
Ograniczanie dostępu do rynku na podstawie liczby gwiazdek jest nieuczciwe.
@dziarownia_pl Po pierwsze spróbuj poprosić Kupujacego tłumacząc że to nie Twoja wina, o usunięcie komentarza - moze się zgodzi. Jeżeli nie - odpowiedz na niego w sposób wyważony i konkretny tak aby czytajacy wiedzieli że to nie Twoja wina.
Tak dla hobby mozesz spytać Allegro " Jaki wpływ masz TY jako sprzedający na zachowanie kuriera/listonosza/doręczyciela w miejscowości X kilometrów od Ciebie" - zobaczymy co odpowiedzą 😄
Ps @xyz96 To pytanie powyższe również do Ciebie 😃 Miłego Dnia!
@pinsplash Nie ma znaczenia jaki ma wpływ i czy w ogóle ma wpływ. Znaczenie ma to, że za działania poczty odpowiada. Znaleźć Ci przepis i wskazać klauzule niedozwolone? 🙂
@pinsplash No i dostałeś odpowiedź od ixzeta😂 Jak w kawale o Irence.
@xyz96 Nie, prosze tylko odp. na moje pytanie...😄
@pinsplash Odpowiedź jest prosta - wpływu nie ma, ale za to działanie odpowiada i dlatego negatyw na koncie pozostanie.
Wpływ ewentualnie może mieć taki, że nie udostępnia kupującym niesolidnych przewoźników.
@pinsplash Daj spokój - logika logiką, ale przepisy to świętość (a świętości się nie rusza)😁
Po prostu są na tym świecie ludzie mający niewolniczą mentalność, którzy zwyczajnie czują się źle, gdy nie mają całego życia ustawionego przez jakieś regulaminy etc. Jak to kiedyś śpiewał Kazik "ważne są zasady, czym głupsze tym lepsze"😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 a co w sytuacji gdy jakiś sprzedawca ma do wyboru Inpost i PP, a klient wybiera świadomie PP? Rozumiem, że tutaj też sprzedawca ma się kajać przed klientem, za to, że ten ŚWIADOMIE wybiera sobie np. list polecony i ma z nim problem, zamiast wybrać paczkomat i spokojnie sobie podjechać w dogodnym terminie???
Wiem jakie są przepisy, ale tu dochodzi do granic absurdu gdzie sprzedawca odpowiada za wszystko i wszystkich. Każdemu wolno uszkodzić przedmiot, używać do woli, a sprzedawca finalnie ma sobie tego typu sytuacje wliczać w koszty.... Tylko trzeba jeszcze pamięta, że przy tym wszystkim ma być NAJTAŃSZY. Ze wszystkim. Najlepiej żeby jeszcze dopłacał do każdej transakcji, choć i tak znaleźliby się tacy, którzy by zaniżali gwiazdki bo byliby niewystarczająco "połechtani".
@konto zamknięte Ciężko macie na Allegro, współczuję 🙂
Ps. Nie ma znaczenia, że klient świadomie wybiera pocztę z opcji udostępnionych przez sprzedawcę - nie zwalnia to tego drugiego z odpowiedzialności za przesyłkę.
Zwróć uwagę, że klient nie zawiera umowy na dostawę z pocztą, tylko ze sprzedawcą.
@xyz96 Ale wiesz że nadawcą przesyłek, które są rozliczane bezpośrednio z allegro, jest allegro, a nie sprzedawca? I co teraz?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ręce i nogi się uginają, znowu nic nie rozumie.
@xyz96 Standardowo brak odpowiedzi pytanie, bo nikt wcześniej go nie zinterpretował albo jeszcze nie znalazłaś odpowiedzi w którymś z regulaminów, ustaw czy co tam jeszcze czytasz do poduszki.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 pisałem, że wiem jakie są przepisy. Jednak to jest totalny kretynizm, że sprzedawca, nawet odpowiednio pakując przesyłkę, odpowiada za nią, a np. firma transportowa nie. Obecnie bowiem standardem stało się to, że możesz mieć paczką w kartonie, wyłożoną bąbelkami czy czymkolwiek innym bezpiecznym, dajesz naklejkę "ostrożnie", ale jak rozwalą paczkę w transporcie to i tak łapki umywają i to sprzedawca jest w plecy. Nie powiesz mi, że to jest normalne. Co innego gdyby ktoś niechlujnie pakował (a są tacy sprzedawcy). Sam kiedyś dostałem żarówki zapakowane w....foliopak!!!!
@pinsplash Zawsze próbuje rozwiązać sprawę jak człowiek z człowiekiem. Niestety często bywa, że Klient ma swoje widzimisię i ciężko jest mu przemówić do rozsądku.
Klasyk. I jeszcze pretensje o to, że paczka szła 14 dni. Tak jakby nadawca miał jakikolwiek wpływ na paczkę po jej pozostawieniu u PZO.
Proszę o odpowiedź na jedno pytanie. Z kim się rozliczamy jeśli chodzi o przesyłki pocztowe? Z allegro czy z pocztą? Skoro na rachunku allegro widnieją plusy (opłaty) za przesyłki to czyż to nie oznacza tego, że rozliczamy się za przesyłki z allegro ?