Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wysłaliśmy klientowi produkt, Pocztą Polską , tego samego dnia w którym kupił, nie odebrał produktu , i wystawił negatyw, na czacie pracownik allegro twierdzi iż ma prawo, więc mam pytanie , uważam iż jest to celowe zachowanie żeby tylko wystawić negatyw, i w dalszej mierze doprowadzi to do zablokowania konta , czy jest to zgodne z regulaminem proszę o odpowiedź
Z regulaminem Allegro dozwolone.😥
No niestety ale regulamin zezwala na tzw. subiektywną ocenę ,którą klient może wystawić nawet zanim otrzyma przesyłkę . Pozostaje ci tylko dogadać się z nim aby ją anulował lub próbować sądownie dochodzić znieważenia firmy.
@mediagaz pozostanie Ci sąd 😞 a kontaktowałeś się z klientem, napisz prośbę o usunięcie komentarza może się pomylił ?