Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry wszystkim!
Allegro jak zwykle stanęło na wysokości zadania! 🙂
Mój klient zakupił u mnie produkt, został mu wysłany na czas, wszystko było w porządku. Wystawił nawet pozytywną ocenę pod produktem ( 5 gwiazdek + miły komentarz ), ale jako ocena sprzedającego dał negatywną ocenę a w opisie, że nie wysłaliśmy mu paczkę. Jasna sprawa że pomylił nas z kimś innym...
Zgłosiłem sprawę do allegro, allegro natomiast usunęło komentarz ponieważ był niezgodny z regulaminem w ich mniemaniu ( wprowadzanie klientów w błąd - dowiedziałem się że taką wiadomość otrzymał również kupujący )
Kupujący jako akcję odwetową po moim zgłoszeniu wystawił ponownie negatywa, tym razem dając komentarz "nie polecam"
Co allegro twierdzi teraz?
Wszystko jest OK, jest zgodność z regulaminem i nic nie mogą zrobić.
Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać?
Tyle kasy się płaci za sprzedaż w tym serwisie i jak jest potrzeba pomocy to jej nie ma...
Teraz to jedynie dialog z klientem i przekonanie go do usunięcia tej opinii (o ile się da poraz kolejny zmienić) . Zdanie klienta jest według regulaminu jego subiektywna ocena .
@FabrykaZawiesi teraz masz dowód na celowe działanie z premedytacją kupującego czyli przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza należy wysłać najlepiej z pieczątką z jakiejś kancelarii prawniczej jako pełnomocnika że albo sam usuwa albo sprawa pójdzie do sądu o pomówienie wraz z odszkodowaniem za zmniejszenie sprzedaży w tym okresie. Rura powinna zmięknąć kupującemu że nie żartujesz i usunie.