Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety będę musiał złożyć pozwy sądowe o opinie negatywne, wysłałem wezwanie przedsądowe ale nie wierze w zmianę decyzji kupujących i tu moje pytanie czy ktoś zna jakieś numery sprawy sądowych, które zakończyły się o komentarz na allegro?
Jedynie co znalazłem to https://www.kancelaria-antczak.pl/inne/komentarz-allegro-sad/
Kupujący wywiał mi negatywny komentarz najprawdopodobniej za to, że przy zwrocie potrącamy koszty przywrócenia towaru do stanu sprzed sprzedaży, a żeby sprawdzić czy towar wogle nadaje się do wystawienia trzeba przeprowadzić szereg czynności i zazwyczaj jest to nie opłacalne, dlatego zabezpieczamy w miejscach newralgicznych plombami gwarancyjnymi, aby nikt nie miał wątpliwości czy towar był używany przez kupującego czy nie.
W ofertach także mam zapisy, aby towaru nie używać, bo będą potrącane koszty sprawdzenia, a jak warunki nie pasują to prosimy nie robić u nas zakupów a ludzie i tak kupują i naszymi częściami sprawdzają sobie co mają uszkodzone w aucie, a jak nie to to odsyłają powrotem z pretensjami i wielkim oburzeniem.
Inny to negatyw za to że Pani nie odebrała przesyłki i jej potraciliśmy koszty od zwrotu bo chciała towar na drugi dzień i zamówiła 5 minut przed godziną graniczną i nie udało się spakować i wyszedł kolejnego dnia chodź jest napisane że wysyłka nie jest gwarantowana tylko deklarowana.
Już mam dosyć tłumaczenia i denerwowania się ko kilka dni na dokładnie ten sam schemat działania kupujących dlatego trzeba w końcu kogoś przegonić przez sąd aby mieć konkretne czarno na białym.
@cFiat błędnie myślisz ani w pierwszym ani w drugim nic nie wygrasz 😞
a żeby sprawdzić czy towar wogle nadaje się do wystawienia trzeba przeprowadzić szereg czynności i zazwyczaj jest to nie opłacalne
Czyli potrąciłeś kasę nie mając żadnej ekspertyzy ?
zamówiła 5 minut przed godziną graniczną i nie udało się spakować
To po co ustawiasz na styk, ustaw godzinę wcześniej, albo to zlikwiduj, po to się podaje godzinę że gwarantujesz wysyłkę tego dnia !!!
A za taki zapis W ofertach także mam zapisy, aby towaru nie używać, bo będą potrącane koszty sprawdzenia to Ciebie może UOKiK przeciągnąć po sądzie 😄
Co do pierwszego jest to zgodne z obowiązującym prawem i możesz potracić koszty doprowadzenia towaru sprzed sprzedaży i aby to zrobić trzeba wykonać szereg czynności, ja mam swoje części sprawdzone i naprawdę rzadko mam problem z reklamacjami, jest to promil. Allegro wręcz potwierdziło moje stanowisko iż mogę potrącać koszty związane z sprawdzeniem i nawet jak kupujący otwiera dyskusje to zazwyczaj dostaje zwrot z POK ale bez konsekwencji dla mnie.
UOKiK jak do tej pory od 15 lat po żadnym sadzie mnie nie ciągnął a jak miał wątpliwości to dwa razy dostałem pismo na które rzeczowo odpowiedziałem i przedstawiłem argumenty i na tym sprawa się zakańczała. To są koszty przywrócenia towaru do możliwości jego dalszej odsprzedaży a aby to zrobić trzeba tą część SPRAWDZIĆ na co trzeba wykonać szereg czynności. Ekspertyzę wykonuje SAM i za każdym razem jest ona przedstawiana oraz uzasadniana.
Gdzie jest napisane że "gwarantuje" ? Raz się stało tak że nie udało się wysłać a Pani wystawiła negatyw za "zgodność z opisem" chodź towaru na oczy nie widziała bo paczka przyszła z "odmowa odbioru" więc nie wprowadzaj w błąd bo tu już jest podstawa do sprawy sądowej.
Kupująca w dodatku kłamała że próbowała do nas dzwonić ale telefon był "nie czynny" w dodatku na drugi dzień znowu tuż przed 15 otworzyła dyskusje i żeby anulować zamówienie gdzie paczka wyszła. Po kolejne Pani straszni niemiła i roszczeniowa i oczywiście spodziewałem się takiego potraktowania i nie potraciłem jej za dwie paczki chodź powinienem tylko za jedną.
@cFiat tak masz prawo potrącić za używanie poza zwykłe obejrzenie itp. ale Ty piszesz o potrąceniu kosztów sprawdzenia a tym nie masz prawa obciążać kupującego to Twój koszt 🙂
A jeśli wysłałeś mu ekspertyzę, z pierwszego posta zrozumiałem że tego nie robisz bo kosztowne to wszystko ok, a kupujący może subiektywnie Cię ocenić 🙂
Co do godziny granicznej to nie myl z datą wysyłki którą podajesz np. 24h, a allegro podaje przewidywaną dostawę, skoro wprowadzasz zamów do 12 to takie zamówienia musisz wysłać w ten sam dzień 🙂 tu negatyw słuszny skoro tego nie zrobiłeś 😞
kostas11 dokładnie o to mi chodzi i oznaczam tak towar aby nikt nie miał wątpliwości czy towar był montowany czy nie chodź i tak są kwiatki co im plomby gwarancyjne "pousuwały" się podczas "rozpakowywania" jak klient odsyła w stanie niezmiennym to oczywiście bez gadania dostaje zwrot i nie robię problemów. Chodzi o to, że ludzie sobie podmieniają części i testują co mają uszkodzone w aucie a jak ni to to odsyłają z pretensjami do mnie a ja za błędne diagnozy ich czy ich mechaników odpowiadać nie zamierzam a ile pojazdów naprawiłem przez "telefon" to nawet nie wspomnę.
Co do wysyłki to nie zgodzę się z tobą prawo jest jedno czy sklepie internetowym czy allegro i gdzie jest napisane że mam OBOWIĄZEK wysyłać tego samego dnia ?
11507096
@cFiat w części swoich ofert masz informacje "Kup do 15:01 - dostawa jutro" i w przypadku takich ofert jeżeli kupujący robi zakup przed tą godziną to masz obowiązek wysłać tą paczkę w ten sam dzień. Jeżeli tego nie zrobiłeś to Twoje wina i z takim negatywnym komentarzem nie wygrasz.
Gdzie w prawie/regulaminie jest napisane że jak nie wyśle tego samego dnia to kupujący może bez konsekwencji finansowych nie odebrać przesyłki ?
" trzeba w końcu kogoś przegonić przez sąd" nawet jak jednego przegonisz to i tak następny nic nie bedzie o tym wiedział i kolejne setki klientów podobnie, jeżeli chodzi o komentarze to my sprzedawcy jesteśmy na z góry straconej pozycji
@ELEKTROMARKET nie do końca bo my nie powinniśmy walczyć z kupującymi, którzy oceniają subiektywnie i nie ma jak się bronić a zanim sprawa w sądzie się skończy to komentarz i tak znika, tylko z Allegro w UOKIK o zły i krzywdzący system oceniania i wpływu na sprzedaż bez weryfikacji przez portal autentyczności opinii !!!
Proszę nie zatruwać tymi negatywnymi przemyśleniami innym postrzegania świata bo od małego mi takie dyrdymały wciskali że "nie uda ci się", "nie idź nie warto", "odpuść" i tak dalej a ja im wielokrotnie udowadniałem że "da się", "że można", "że potrafię".
Jak wygrasz jeden proces i nawet jak dostaniesz następnego negatywa, prześlesz wezwanie przedsądowe wyrokiem jaki już posiadasz to zapewniam cię że 90% zmieni swoje nastawienie oraz komentarz.
Jak wygrasz to się pochwał tym wyrokiem, a nie tylko wystraszeniem kupującego. Może sprawdzić to jak w sklepie stacjonarnym a tam np włączyć -wyłączyć itd, założenie plomb np; żeby nie rozpakował to jest sprawdzenie ponad dopuszczalne czy nie? A tam na początek to pozwijcie Allegro bo na ich portalu udostępniają system komentarzy, czy się mylę?
LEW433 nie znasz tematu to się nie wypowiadaj bo wiele twoich wypowiedz tu na forum jest nie trafnych a wręcz wprowadzających w błąd, wiem ze masz jakieś chore dowartościowanie z liczby napisanych "głupot" ale wiedzy ci od tego nie przybyło. Włącz-wyłącz to nie to samo co zerwij plomby które montujemy tak aby było widać czy towar był używany czy nie, ZAMONTUJ i Włącz-wyłącz. Jak pisałem wcześniej dopóki robisz bez montażu „włącz-wyłącz” to nie robię problemu. Dlatego czytaj najpierw co jest napisane a później przemyśl a jak dalej będziesz chciał napisać coś to znowu przemyśl i tak do skutku aż dojedziesz do wniosku "jednak nic nie napiszę".
no ok tylko można ten wyrok prosić, bo o ile nie jest tajny to można się zapoznać wystarczy sygnatura sprawy.
Już pisałem w pierwszym poście wezwanie przedsądowe zostało wysłane ale jako ja sam a nie kancelarii prawnej. wiem że najlepiej jak by to zrobiła kancelaria ale jak wiadomo to od razu na wejściu koszty których na razie próbuje nie generować .
śmiać mi się chce jak czytam ten wątek.
Oczywiście możesz potrącić z kwoty zwrotu wysokość kosztów wynikających z obniżenia wartości przedmiotu lub doprowadzenia do stanu pierwotnego.
Natomiast klient może jak najbardziej wystawić komentarz 'nie polecam' - bo mu się taka decyzja nie podoba i się z nią nie zgadza (to czy słusznie czy nie to nie istotne) = daje znać innym, potencjalnym kupującym, żeby się 2 razy zastanowli przed zakupami u Ciebie. Takie opinie są bardzo cenne dla innych kupujacych (oczywiście jeśli nie zawierają np. pomówień).
A to że Cię o to **piiip** piecze to dla sądu nie będzie miało znaczenia.
Widać że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Ja nikomu swoich produktów, ofert nie narzucam i nie wciskam na siłę, wręcz przeciwnie wolę aby wcale nie kupował i czytał co jest napisane.
Czy informowanie kupującego przed zawarciem transakcji o tym jakie warunki panują w MOIM sklepie jest czymś nagannym ? Przecież ja niczego nie ukrywam a aby utrzymać najwyższy poziom oferowanych towarów nie mogę sobie pozwolić na to aby ktoś używał towar a ja później bez jego weryfikacji sprzedał innemu klientowi, jak zawalisz czujnik opiłkami z swojego układu paliwowego to następnemu klientowi mam auto na swój koszt wyremontować ?
Rozumiem że uczciwość i rzetelność traktujesz jako coś dla ciebie niepotykanego ale to powinno dotyczyć dwóch stron transakcji a nie tylko jednej.
Nawet napisałem że jak ktoś się nie zgadza z warunkami proszę sobie robić zakupy gdzie indziej a według ciebie mam spełniać „twoje” warunki i się do nich dostosowywać.
I twoje „opinie” oraz „przemyślenia” kompletnie nic do tematu nie wnoszą i nikogo nie interesują.
ale ja nie mówię, że nie masz racji w kwestii zwrotu i obniżenie ceny nie jest zasadne - to w tym przypadku nie ma znaczenia.
ja się odnoszę jedynie to kwestii sprawy sądowej za komentarz nie polecający zakupy na Twoim koncie - jak dla mnie nie ma podstaw (o ile nie padają w komentarzu żadne ostakrżenia i pomówienia) i sprawa jest z góry przegrana.
ale jak tam chcesz
Każdy wystawiony komentarz ma być zgody z stanem faktycznym bo ma on wpływ na SPRZEDAŻ. Widać że nie masz o tym zielonego pojęcia i nie jesteś sprzedawcą, ten temat jak i twoje opinie nią przeznaczone dla ciebie bo to jest forum dla "zawansowanych sprawców" i jak pisałem wcześniej szukam konkretnych SPRAWDZONYCH informacji a nie "opinii" ludzi którzy nie mają pojęcia w temacie. Dla sądu będzie miało znaczenie bo opinia wpływa na obroty firmy.
Uaktualnię trochę temat bo "klient" jest uparty i na siłę wciska nam swoje pieniądze ile dopiero się dowiem po rozprawie. Gościu porobił zakupu z kolejnych kont i powystawiał negatywy, sprawa zgorszona do allegro a ci kompletnie nic nie zrobił a raczej zrobili ZABLOKOWALI mi możliwość wystawiania, modyfikacji ofert i kontynuacji sprzedaży. Czyli allegro za to że ktoś terroryzuje moją firmę mnie za to ukarało. Żart i kpina z uczciwych ludzi.
Jest tu ktoś kto tym bałaganem zarządza nat_not ?