Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety będę musiał złożyć pozwy sądowe o opinie negatywne, wysłałem wezwanie przedsądowe ale nie wierze w zmianę decyzji kupujących i tu moje pytanie czy ktoś zna jakieś numery sprawy sądowych, które zakończyły się o komentarz na allegro?
Jedynie co znalazłem to https://www.kancelaria-antczak.pl/inne/komentarz-allegro-sad/
Kupujący wywiał mi negatywny komentarz najprawdopodobniej za to, że przy zwrocie potrącamy koszty przywrócenia towaru do stanu sprzed sprzedaży, a żeby sprawdzić czy towar wogle nadaje się do wystawienia trzeba przeprowadzić szereg czynności i zazwyczaj jest to nie opłacalne, dlatego zabezpieczamy w miejscach newralgicznych plombami gwarancyjnymi, aby nikt nie miał wątpliwości czy towar był używany przez kupującego czy nie.
W ofertach także mam zapisy, aby towaru nie używać, bo będą potrącane koszty sprawdzenia, a jak warunki nie pasują to prosimy nie robić u nas zakupów a ludzie i tak kupują i naszymi częściami sprawdzają sobie co mają uszkodzone w aucie, a jak nie to to odsyłają powrotem z pretensjami i wielkim oburzeniem.
Inny to negatyw za to że Pani nie odebrała przesyłki i jej potraciliśmy koszty od zwrotu bo chciała towar na drugi dzień i zamówiła 5 minut przed godziną graniczną i nie udało się spakować i wyszedł kolejnego dnia chodź jest napisane że wysyłka nie jest gwarantowana tylko deklarowana.
Już mam dosyć tłumaczenia i denerwowania się ko kilka dni na dokładnie ten sam schemat działania kupujących dlatego trzeba w końcu kogoś przegonić przez sąd aby mieć konkretne czarno na białym.
@cFiat Kontynuuj mailową korespondencję w tej sprawie. Odpisują Ci osoby, które znają szczegóły. Pisanie tutaj nie przyspieszy rozwiązania Twojego problemu. Zapewniam, że nasi pracownicy podejmują działania w oparciu o konkretne procedury. Na pewno wyjaśną Ci przyczynę nałożenia ograniczeń na Twoje konto.
@nat_not to pokazuje jak Wasz system oceniania i wpływu, "subiektywnych" nie weryfikowanych opinii wpływa na sprzedawców, wiem że macie poprawić system jakości sprzedaży i mam nadzieję że o tym też pomyśleliście 😄
@cFiat
Psychologiem/socjologiem nie jestem, ale funkcjonuje coś takiego w społecznościach jak ciągnięcie w dół, demotywowanie, podcinanie skrzydeł. Dlaczego tak robią - nie wiem.
W wielu miejscach to forum jest pełne pomocy i przydatnych informacji, ale są zagadnienia, których w ogóle nie warto czytać i sugerować się opiniami użytkowników. Intencje może mają dobre, ale wypisują dyrdymały i swoje "widzimisia" w kwestiach, które prawnicy widzą zupełnie odmiennie.
Jak do tej pory, co było opisywane w innym wątku, w naszym przypadku wystarczały same wezwania wysyłane z kancelarii adwokackiej. Czemu od prawnika i na starcie idziemy w koszty? Wychodzimy z założenia, że skoro telefon nie pomógł, grzeczna prośba wysłana poprzez formularz allegro też nie, to z naszej strony nie ma co zużywać pióra. Zaletą jest to, że w wezwaniu są odniesienia do konkretnych, złamanych przepisów prawa bądź regulaminu Allegro. Czarno na białym widać, że temat jest do wygrania i klient jeśli myśli, to się dobrze zastanowi czy nie korzystniej mieć święty spokój i komentarz usunąć.
A jeśli sprawa nie jest do wygrania - usłyszysz to od prawnika po wysłaniu wszystkich danych dotyczących konkretnej transakcji. Wtedy rzecz jasna można odpuścić.
Życzę Ci powodzenia i wytrwałości, w końcu walczysz o dobre imię swojej Firmy. Nie ma co narzekać, tylko głowa do góry i do przodu, z pełną determinacją!