Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Aby mieć SMART często dzwonie do klientów NEGATYWNYCH aby wyjaśnić problem i okazuje się, że TAK - usuną komentarz bo czegoś nie doczytali w ofercie i spodziewali się czegoś innego lub inaczej zapakowanego.
I zamiast wyjaśnić ze sprzedającym, doczytać... wystawiają NEGATYW! Jest ok 2 % takich klientów. Makabra.
Moja propozycja to aby przy wystawianiu komentarza negatywnego odsyłać klienta do Dyskusji aby najpierw wyjaśnił problem ze sprzedającym. Często problem okazuje się łatwy do wyjaśnienia, czasem wystarczy odesłać do konkretnego punktu aukcji. A jednak ten jedne komentarz pozbawia innych kupujących skorzystania ze SMART na czas całej procedury usunięcia tego NEGATYWA. Co myślicie?
Straciłam ponad 300 zł i to było dla mnie przykre. Szkoda, że te pieniądze się nie należą.
Niestety coś tu jest źle. Człowiek inwestuje w towar, kupuje niekiedy duże ilości na zapas, żeby nie zabrakło do zamówionych przesyłek, zadowolenie kupujących 100% i nagle bach, traci Smarta przez jedną niezadowoloną osobę i od tego momentu można liczyć straty, cała inwestycja nie zwróci się , bo zostaliśmy bez Smart i bez zamówień.
Nie pamiętam żadnej reklamacji telefonu, ale typ czy typek do słownictwa obraźliwego nie należy i nie zamierzałam nikogo urazić. Nie mam problemu z reklamacjami, ale należy to robić zgodnie z obowiązującymi zasadami i nie narzucać swoich zasad na czyjejś aukcji. Nikt nie jest nieomylny, wszak tylko ten, co nic nie robi się nie myli.
Dodawajcie komentarze żeby temat ruszył - jeśli macie podobne odczucia względem komentarzy w Allegro.
wcześniej jak był komentarz za komentarz to każdy sie trochę liczył ze swoim kontem
Prawda to, dlaczego nas wolno kupującym mieszać z błotem za byle co, i co drugi dzien tłumaczę, ze w opcjach dostawy podany jest orientacyjny czas doręczenia przesyłki, więc nie trzeba następnego dnia po wysyłce meldowac o nieotrzymaniu zakupu wysłanego listem e-commerce, który idzie do 5-6 dni ROBOCZYCH.
A my nic nie mozemy ocenic kupujących.
Dwie świeżynki od naszych klientów, pięknie ilustrujące problem systemu komentarzy:
1. "Zapłaciłem, a nie dostałem" - oczywiście paczka wysłana w pierwszym dniu roboczym. Wybrana przez klienta najtańsza przesyłka Pocztą, jeszcze nie doszła, bo nie minął nawet tydzień. Numer przesyłki w karcie płatności i na mailu, wszystko może sobie klient sprawdzić, ale po co, lepiej od razu negatywa walnąć.
2. "Szkoda gadać" - no i tu już w ogóle ręce opadają. Oczywiście totalny brak kontaktu ze strony kupującego...
Proszę zobaczyć jak niektórzy sprzedawcy maja super sprzedawcę mimo ze maja tylko 4,8 4,8 i 4,9 a noty za komentarze 95 kpiny z nas sobie sprzedawców robią 🙂 jest to w moim nowym temacie
Witam Handluję używanymi pilotami do samochodów , niektóre maja po 20 lat kosztują grosze w porównaniu do cen serwisowych po dodaniu do opisu
"Kodowanie odbywa się poprzez stacyjkę
Jednak gdy pamięć pilotów jest przepełniona i pilot przez stacyjkę nie chce się zakodować trzeba zakodować pilot poprzez podłączenie do komputera "
Otrzymałem negatywa , po kontakcie z klientem dla czego? odpowiedział że pilot nie chce się zakodować przez stacyjkę z tąd taka ocena "Ale jest informacja o kodowaniu poprzez komputer " Ale on nie ma takiego urządzenia wiec negatyw
Opisywać takich sytuacji można by wiele ciekawe kiedy Allegro zacznie dbać o swoich prawdziwych klientów którzy ich otrzymują
Więc jak tu żyć , kupujący robi co chce
Witam,zgadzam się 100% to powinno być rozwiazane inaczej,mam podobna sytuacje
tez uwazam ze nagatywnym posunięciem było usuniecie odpowiedzi tez negatywnej jak trzeba kupujacemu . wtedy by sie zastanowił . a tak to sprzedajacy musi udowodnić -czyli poprosic ładnie kupujacego . dlaczego jest tak ze my płacimy flote allegro a oni tego nie umią docenić
Witam. Ja mam problem z jedna klientka, która kupuje rzeczy, nie opłaca, potem znów kupuje i wybiera sobie co kupic z zarezerwowanych przedmiotów, pomijając to, kobieta wypisuje do mnie cały czas ze ona musi u mnie kupowac, bo ona potrzebuje to mieć itd po jej trzech negatywach bo tyle miała nieocenionych aukcji odebrali mi wysyłki Smart… oczywiście kupująca zaraz zaczęła do mnie wypisywać ze teraz to skonczy się moja kariera i takie tam. Zablokowałam jej konto, to zaczęły się problemy ze mnie zgłosi do Allegro ze to bezpodstawne, zaczęła kupowac z innego konta i ciagle wypisuje wiadomości, obraza mnie… mam już naprawdę tego dosc, osoba z problemami psychicznymi jak widac.. i ja jako sprzedająca naprawdę nie mam żadnych praw?? Pomimo ze płace tak wysoka prowizje, zawsze tylko klient jest chroniony??
@iskierka_outlet Cześć. Każdorazowo możesz zgłaszać takie sytuacje - podaj mi proszę przykładowy numer zamówienia.