Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Ostatnio otrzymuję negatywne opinie, a wszystko spowodowane jest brakiem dostępności towarów. Magazyn ma naprawdę mało produktów w magazynie, a dodatkowo brakuje nam personelu – z tego powodu często się dzieje, że klient złoży zamówienie, a my nie możemy je zrealizować, bo danego towaru już nie mamy. To właśnie stwarza frustrację u kupujących i przekłada się na negatywne oceny.
Próbowałem skontaktować się z Allegro, aby prosić o usunięcie niektórych z tych opinii, ale bez żadnego efektu. Jestem naprawdę zdezorientowany, bo nie rozumiem, dlaczego negatywne opinie pojawiają się przed samym zrealizowaniem sprzedaży. Pracowałem wcześniej na innych platformach handlowych, i tam większość negatywów pojawiała się zawsze dopiero po dostarczeniu produktu klientowi – a nie w sytuacji, gdzie zamówienie w ogóle nie zostało zrealizowane z powodu braku towaru.
Nie wiem, jak ten problem rozwiązać, i naprawdę potrzebuję pomocy z zrozumieniem, dlaczego takie opinie się pojawiają. Mam nadzieję, że uda się mi to wyjaśnić i znaleźć sposób na poprawę sytuacji.
Dziękuję za uwagę i ewentualną pomoc!:)
@Helios_Design do transakcji zakupu dochodzi kiedy klient klika kupuje i opłaca zamówienie. To jużjest zawarta transakcja. Jełsi nie wywiązujesz sie z umowy i nie dostarczasz towaru klient ma prawo to ocenić.
Jaksobie z tym radzić? bardzo prosto
Wystawiać odrobine mniej towaru niż ma sie faktycznie w magazynie. My od dawna tak robimy.
Jeśłi mamy 1000szt to do sprzedaży wystawiamy 950-980.Licząc sie z tym że :
1) bedzie jakaś reklamacje i trzeba baedzie towar wymienić
2) któryś zproduktów na palecie jest uszkodzony i nie nadaje sie do wysyłki
3)pomylimy sie
Dzieki takiemu działaniu sytuacje o których piszesz praktycznie nam sie nie zdarzają.Myśle że to spokojnie do ogarnięcia jeśli masz towar fizycznie w swoim magazynie a robisz kombinacji z jakimiś dropami
@Helios_Design niestety zmartwię Cię, ale na Allegro tak to wygląda, że nawet klient który nie widział towaru może wystawić ocenę, najgorsze jednak jest to, że Allegro takiej opinii nie usunie, bo uznaje, że to jest subiektywna opinia klienta i nie można w nią ingerować
@Helios_Design różnice między portalami tkwią tylko w jednym
w momencie kiedy sprzedawca uznaje, że doszło do transakcji
regulaminy wielu sklepów internetowych mówią, że złożenie zamówienia i nie oznacza przyjęcia jego do realizacji, następuje to dopiero po potwierdzeniu przez sprzedawcę transakcji
na allegro wbrew regulaminowi, kupujący może wystawić fałszywy komentarz niezgodny z przebiegiem transakcji i nie jest on usuwany