anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakładką Reklamacje i Dyskusje z kupującymi

TechartGSM
#12 Orędownik#

Która to już próba wprowadzenia tego badziewia??????

Za chwilę znowu usuniecie bo są błędy?? Który to już raz?

5 minut z tym badziewiem i już widzę błąd:

Dyskusje w których Allegro umieszcza wpis:

"Przesyłka xxxxxxxxxxxxxxxxxxx jeszcze dziś powinna dotrzeć do Kupującego.
Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną."

figurują jako czekające na moją odpowiedź...

DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM dziękuję za podzielenie się opinią. 
Rozumiem, że Twoja sugestia to wprowadzenie rozróżnienia na wiadomości od Allegro, które oczekują na odpowiedź i na które nie trzeba odpowiadać? 
Cytowana przez Ciebie wiadomość nie wymaga odpowiedzi, odpowiedzi nie wymaga też np. informacja o zleconym zwrocie, natomiast w większości przypadków wiadomości od Allegro wymagają reakcji sprzedającego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

No, zgadza się, nie wymaga. Dlaczego więc po wciśnięciu "Czekające na moją odpowiedź" znajdują się na liście?

Odpowiedź: BO TO GNIOT W KTÓRYM BŁĄD NA BŁĘDZIE BŁĘDEM POGANIA.

Nie sugeruję żadnego rozdzielenia, WNIOSKUJĘ o wywalenie tego chłamu do kosza.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM bo to filtr, który działa automatycznie i łapią się tam dyskusje, w których ostatnia wiadomość nie jest od Ciebie. Przekażę Twoją uwagę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Nieprawda. Nie próbuj wprowadzać ludzi w błąd. Wcześniej ten filtr się tak nie zachowywał. To nic innego jak błąd.

Idąc Twoim tokiem rozumowania - po co komu filtr który wprowadza w błąd??

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@la_nika  rzeczywiście z tymi odpowiedzami jest kłopot.

Kupujacy w dyskusji pisze "dziekuje" a my musimy odpowiadać chociaż nie bardzo wiadomo co napisać z sensem bo już wczesniej podziekowaliśmy i pozdrowiliśmy

 

Już w ostatnim czasie po prostu wysyłamy w ramach " odpowiedzi" kropke albo przecinek.

Niestety absurd prowadzi do jeszcze wiekszego absurdu........

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@_Likos_ dziękuję! Rozumiem, że dyskusja z ostatnią wiadomością od kupującego z podziękowaniem, również jest oznaczona w zakładce Reklamacje i Dyskusje z kupującymi jako "czekająca na moją odpowiedź'?

@TechartGSM rozumiem po Twoim sposobie komunikacji, że jest to dla Ciebie poważny i wyprowadzający z równowagi problem, ale poproszę Cię o stonowanie emocji. 
Nie próbuję nikogo wprowadzić w błąd. Jesteś już trochę w naszej społeczności i powinieneś wiedzieć, że nie po to tu jesteśmy.
Chcę, aby Wasze uwagi na temat wprowadzonych zmian zostały przekazane merytorycznie i zawierały konstruktywne informacje. Sugestia "wywalcie ten chłam do kosza" nie spełnia tego kryterium. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Wprowadzenie w błąd czy świadome, czy nie - nadal jest wprowadzeniem w błąd. Można zweryfikować z kimś z Waszego zespołu udzielaną odpowiedź przed publikacją - to dobry sposób na zminimalizowanie ryzyka wprowadzenia społeczności forum w błąd.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM @_Likos_ poprawki już zostały wprowadzone. 
Po zastosowaniu filtra "Czekające na moją odpowiedź" powinny wyświetlać się tylko dyskusje, w który faktycznie powinna zostać udzielona odpowiedź, tak jak działało to w poprzedniej wersji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

haczykowo_pl
#7 Wielbiciel#

Dalej są błędy, Gdy automatyczna odpowiedź zostanie wysłana po wiadomości od klienta, nie widać powiadomienia o wiadomości i nie widnieje ikonka, kolejne zmiany na "minus" 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Nic się nie zmieniło. Jak było tak jest.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Brawo. Po raz kolejny wycofanie zmian i powrót do starego systemu. @la_nika , dużo to razy jeszcze tak będzie zanim ten wspaniały projekt wyląduje tam gdzie powinien już dawno?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@haczykowo_pl @TechartGSM otrzymałam odpowiedź, że dzisiaj zmiany zostały cofnięte. Tymczasowo wróciliśmy do poprzedniego widoku. 
Każdy przypadek zostanie przeanalizowany i docelowo zmiana w zakładce dotyczącej dyskusji zostanie wprowadzona, gdy wszystko będzie działało prawidłowo. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Bez tytułu.jpgDobry wieczór - czy ktoś może pomóc? Od wczoraj nagle nie mam widoku dyskusji. 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#15 Entuzjasta#

A jesteś zalogowany na właściwym koncie?
bo może te dyskusje są na tym drugim koncie, razem z zakupami?
Ludzie tu mają po kilka kont i czasem o tym nie wiedzą.

Drodzy @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie @Client:112469443 odnaleźć te ewentualne inne konta?

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:112469443, Twoje dyskusje dalej są dostępne, musisz zalogować się tylko na poprawne konto 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Cześć @matt_rose , z tego co widzę to jestem zalogowany na poprawnym koncie, wszystkie zakładki typu "Mój asortyment", "Zgłoszenie zmian" "wystaw ofertę" itp. działają prawidłowo, brak tylko "Dyskusji", na samym dole też wskazuje, że jestem na swoim koncie. Cały czas pracuję na jednej przeglądarce, wczoraj wieczorem dosłownie na 10-15 sekund wskoczyły mi, po czym ponownie znikły dyskusje.... Wylogowałem się, zalogowałem ponownie.... i to samo

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje za szczegóły @Client:112469443, czy taka sama sytuacja występuje na innych urządzaniach>
Sprawdź proszę przy użyciu innej przeglądarki lub telefon/komputera, taka informacja będzie również przydatna.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

@matt_rose na innej przeglądarce to samo, na telefonie również brak dyskusji.

 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@Client:112469443 Z informacji które uzyskałem, problem powinien już przestać występować.
Daj proszę znać, czy wszystkie dyskusje są widoczne.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów