anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz - co najlepiej zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
lisiszop-pl
#8 Zapaleniec#

Szanowni sprzedawcy,

Co mam zrobić z negatywnym, 5 gwiazdkowym komentarzem, w którym - na moje nieszczęście - klient postanowił coś napisać i okazało się, że jedynym zastrzeżeniem co do jakości obsługi (?) , jest jego zdaniem zawyżona o 20 zł cena produktu.

Allegro nie usunie komentarza, bo klient ma prawo do wystawienia subiektywnej opinii. Choć sami przyznają, że przecież nikt klientowi do głowy pistoletu nie przykładał i wiedział co i za ile kupuje.

Rozumiem - po coś jest  oddzielne ocenianie produktu w innej zakładce, po coś jest gwiazdkowe ocenianie obsługi i zgodności z opisem. Jednak ocenianie de facto polityki cenowej firmy, jest co najmniej absurdem, a tenże absurd potęguje fakt, że klient nie miał uwag co do rzeczywistego obsłużenia. 

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację z klientem? Jak z tego wyszliście? 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
Monika__L
#16 Inspirator#

Ja myślę że oni myślą że zawsze jacyś desperaci tu zostaną i można ich łupić. I mają rację bo ci duzi zostaną. Im przy x-tys wolumenie sprzedaży kilkanaście negatywów nie wyrzadzi żadnej szkody 

oznacz moderatorów
FloPsy-PL
#7 Wielbiciel#

Była szansa na zmiany jak była konkurencja S-pee, szkoda że się wycofali. Myślę, że Allegro wydatnie się przyczyniło do zniknięcia konkurencji i mogą dalej łupić bez ograniczeń

oznacz moderatorów
krejzole
#14 Krzewiciel#

Allegro samo pracuje na sukces konkurencji. E..i chętnie przyjmuje wyrzutków z all. Sam ruch tam coraz większy. Niedawno nie wiedziałem nawet o ich istnieniu a teraz sam tam często kupuję.

oznacz moderatorów