Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni sprzedawcy,
Co mam zrobić z negatywnym, 5 gwiazdkowym komentarzem, w którym - na moje nieszczęście - klient postanowił coś napisać i okazało się, że jedynym zastrzeżeniem co do jakości obsługi (?) , jest jego zdaniem zawyżona o 20 zł cena produktu.
Allegro nie usunie komentarza, bo klient ma prawo do wystawienia subiektywnej opinii. Choć sami przyznają, że przecież nikt klientowi do głowy pistoletu nie przykładał i wiedział co i za ile kupuje.
Rozumiem - po coś jest oddzielne ocenianie produktu w innej zakładce, po coś jest gwiazdkowe ocenianie obsługi i zgodności z opisem. Jednak ocenianie de facto polityki cenowej firmy, jest co najmniej absurdem, a tenże absurd potęguje fakt, że klient nie miał uwag co do rzeczywistego obsłużenia.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację z klientem? Jak z tego wyszliście?
Ja myślę że oni myślą że zawsze jacyś desperaci tu zostaną i można ich łupić. I mają rację bo ci duzi zostaną. Im przy x-tys wolumenie sprzedaży kilkanaście negatywów nie wyrzadzi żadnej szkody
Była szansa na zmiany jak była konkurencja S-pee, szkoda że się wycofali. Myślę, że Allegro wydatnie się przyczyniło do zniknięcia konkurencji i mogą dalej łupić bez ograniczeń
Allegro samo pracuje na sukces konkurencji. E..i chętnie przyjmuje wyrzutków z all. Sam ruch tam coraz większy. Niedawno nie wiedziałem nawet o ich istnieniu a teraz sam tam często kupuję.