Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mimo iż sprzedaż prowadzę od 6 lat na allegro, mam pierwszy raz taki problem.
Klient obcego pochodzenia mieszkający w Polsce zamówił u nas produkt. Wysłaliśmy produkt, po dwóch dniach był dostarczony. Wszystko było prawidłowo. Po paru dniach otrzymaliśmy komentarz negatywny kompletnie nie zrozumiały i odbiegający od rzeczywistości (zdjęcie poniżej). Klient zamawiał flakon i atomizer podróżny a piszę o jakiś szkłach(?) oraz o czasie wysyłki mimo iż był w ciągu 24 godzin.
Oczywiście uznaliśmy iż jest to pomyłka, więc za telefon i dzwonimy, lecz Pani odrzucała i pisała że nie może rozmawiać i pisać smsy. Po wysłaniu naszych zapytań, Pani odpisała że to faktycznie pomyłka i że przeprasza. Ok, w takim razie wystapiliśmy o prośbę usunięcia na allegro i poinformowaliśmy o tym fakcie smsowo. Pani po kilku godzinach odpisała nam, iż nie pamięta swojego hasła do poczty i nie może potwierdzić tego na poczcie. Więc napisaliśmy jej smsa aby weszła na swoje konto na allegro i zaakceptowała prośbę w zakładce 'Prośby o usunięcie opinii' lecz jak na złość jest cisza. Pani nie odpisuje, telefon nie odpowiada...po próbie połączenia słychać tylko 'Numer nie odpowiada....jest wyłączony' a dni lecą. Co nam teraz pozostaje?
Płakać...
A czy serwis może się do tego jakoś ustosunkować? Nawet w prośbie o usunięcie komentarza napisaliśmy 'W związku z pomyłką prosimy o anulowanie komentarza' więc to chyba też jakiś dowód dla allegro, że takowa sytuacja ma miejsce.
@XxperfumeriaxX kontakt przez formularz? Allegro ma możliwość usunięcia takiej opinii, skoro dotyczy zupełnie innej transakcji to jest niezgodna z regulaminem
Ok, dzięki. Zapomniałem o tej możliwości. Dam znać co z tego wyszło!
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej pomocy:
Możesz poprosić kupującego o usunięcie zarówno oceny nie polecam, jak i oceny polecam.
Jeśli otrzymasz ocenę nie polecam, możesz na nią odpowiedzieć lub poprosić kupującego o jej usunięcie. Zanim podejmiesz jednak jakiekolwiek kroki, zalecamy kontakt z kupującym, aby wyjaśnić sprawę.
Możesz również odpowiedzieć kupującemu na ocenę, wówczas wybierz [odpowiedz] i wpisz treść odpowiedzi w okienko, które wyświetlimy. Pamiętaj, że Twoja odpowiedź będzie widoczna dla wszystkich kupujących.
Kupujący otrzyma powiadomienie e-mailowe z podanym przez Ciebie uzasadnieniem i pytaniem "Czy zgadzasz się na usunięcie Twojej oceny?". Wystarczy, że kliknie [Usuń ocenę] w wiadomości, nie musi nawet logować się do swojego konta Allegro.
Kupujący ma 14 dni na podjęcie decyzji o usunięciu oceny. Oprócz potwierdzenia usunięcia oceny za pomocą przycisku w powiadomieniu e-mailowym, kupujący może potwierdzić Twoją prośbę przez zakładkę Prośby o usunięcie.
Wszystko się zgadza. Klient potwierdził, iż to pomyłka, wysłaliśmy prośbę o usunięcie komentarza, lecz kontakt się urwał. Telefon nie odpowiada, smsy bezskuteczne a dni lecą.
@XxperfumeriaxX zatem załączając wszystkie dowody np. zrzuty ekranu, napisz do nas odwołanie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Negatyw usunięty, dziękuję!