anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz - > minuta po zakupie

MAMY ROZWIĄZANIE!
w19c
#10 Popularyzator#

Trafił mi się rodzynek który dokonał zakupu o godzinie 09:38 allegro sobie zaksięgowało wpłatę o godzinie 09:40 a kupujący wystawił negatywną ocenę o 09:41 🤣

Treść negatywnej oceny: Nie działa, nie polecam

(Dla doładowania typu PREPAID - dla interesantów: doładowania kupujący nie użyl bo nie potrafi)

oczywiście standardzik w pakiecie czyli: numer telefonu fikcyjny, na maile nie odpisuje - człowiek widmo

Ok .. niby może niby tamto i sramto ale .. gdzie tu do jasnej jakieś zasady?

z informacji uzyskanych na czacie z botem (dział ocen - czat ) wynika że komentarz wystawiony tak prędko nie narusza zasad allegro ponieważ zakupiony przedmiot był w ramach dostawy elektronicznej, no tak przecież to oznacza że wysyłka nastąpi jeszcze wcześniej niż ogarnie to API allegro🤣

Mimo że nie ruszają mnie szczególnie oceny na allegro, od czasu gdy mam te kilka tysięcy pozytywów i sporadyczne rodzynki raz na kilka msc to zastanawia mnie jeden drobny szczegół

Jak radzą sobie mali sprzedawcy? 

przecież ocena wpływa na trafność oferty, w praktyce dnia następnego (po odświeżeniu list) możesz zarabiać połowę mniej

Oczywiście odpowiedź w tej sprawie od allegro standardowa '' Ocena nie narusza zasad allegro'' kobieta z czatu napisała to nawet gdy nie zgłosiłem chęci kasacji takiej oceny, to już jest myślenie maszynowe.

Zastanawia mnie również to dlaczego allegro wprowadziło ''centrum wiadomości'' maskowanie adresów e-mail i inne inwigilacyjne 'ulepszenia' mimo że nadal ''nie są wstanie sprawdzić przebiegu transakcji'

a najlepszym hitem jest ''mógł się Pan kontaktować telefonicznie, nie możemy tego zweryfikować'' drogie allegro, w praktyce wy nic nie możecie zweryfikować bo równie dobrze mogę wysłać gołębia pocztowego przecież znam adres kupującego.. 

Przez 4 lata dostałem 1 negatywa na **piiip**u, na allegro dostałem kilkadziesiąt z czego 80% zostało zdjęte przez samych kupujących w wyniku wytlumaczenia im krok po kroku co w ogóle zamówili - bo i tacy się zdarzają. Albo mamy głupi naród albo platforme która nie potrafi dostosować się do inteligencji swojego targetu

Każdy sprzedający tu obecny jest wstanie przedstawić kilkadziesiąt ''smaczków'' kogo tak naprawdę obsługujemy, przez lata które tu sprzedaje zacząłem traktować ludzi jak zwykłe cyferki przy loginie zero empatii i zrozumienia, tak mnie allegro wychowalo xD

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
w19c
#10 Popularyzator#

Co z tego że zacytował coś co jest napisane w pomocy? a wiesz że nawet coś co jest napisane w FAQ jest wiążące? wstawianie w FAQ czegoś sprzecznego z zasadami portalu jest klauzulą niedozwoloną - wprowadza w błąd konsumenta

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Mylisz się, korzystając z Allegro akceptujesz regulamin, a nie zapisy Pomocy. W pomocy można sobie napisać wszystko, a w razie konfliktu brane są pod uwagę wyłącznie zapisy regulaminu. Poza tym to wysłałeś mu ten produkt elektroniczny, czy nie wysłałeś? Jeśli nie, to oddaj mu pieniądze.

oznacz moderatorów
w19c
#10 Popularyzator#

Co z tego że akceptujesz regulamin co ma piernik do wiatraka? Nie nie możesz sobie wpisac  wszystkiego na podstronie.  Wyślij swoje postulaty do UOKiK być może nagrode dostaniesz. Później przeanalizuj dlaczego istnieje obowiązek informacyjny, gdy oferta i zapis nie jest wiazacy musi być stosowny zapis.  Co do wysyłki i platnosci niestety musisz ponownie przeczytać cały watek. Czytanie ze zrozumieniem to u ciebie slaba strona.  

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@w19c Nie chce mi się. Elaboraty na temat jednego komentarza są nudne.

oznacz moderatorów
w19c
#10 Popularyzator#

@xyz96 

Przeciwnie, pozwalają uniknąć komuś błędów. Być może za kilka lat ktoś trafi na na ten wątek przez SEO w poszukiwaniu odpowiedzi i wywnioskuje z niej że w takim FAQ może umieścić co chce. Później kancelarie na łapance chodzą i wyłudzają odszkodowania, kar finansowych za zapisy sprzeczne było mnóstwo i nie trzeba nawet wymieniać bo znaleźć je to banał.

Mówi o tym bardzo dobrze ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

Allegro już dobrze o tym wie bo kilka kar wyłapało na czapkę 🤣

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@w19c nie będę dodawać od siebie nic więcej, @xyz96 wytłumaczył zasady obowiązujące na Allegro. Nieznajomość regulaminu - szkodzi.

Zamykam ten wątek, ponieważ merytorycznie nie wnosi niczego sensownego, dodatkowo @w19c nie zareagowałeś na prośbę @_HolaOla_ , którą mogłeś nam przesłać bezpośrednio na maila spolecznosc@allegro.pl - co zawarte jest np. w regulaminie społeczności, więc tym bardziej nie mam nic do dodania. 

Dobrego dnia.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów