Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czasami naprawdę rodzi się pytanie czy allegro nie powinno weryfikować poziomu IQ kupujących.
Klientka kupiła u mnie produkt, następnie dokonała odstąpienia od zakupu, odesłała przedmiot, dostała zwrot pieniędzy.
Dzisiaj wystawiła mi negatywny komentarz. "Zbyt wysoka cena".
Naprawdę nie ma bata na takie osoby ?
Wrzucam screena jakby ktoś nie wierzył.
Takie jej odczucie więc taki wystawiła komentarz. Zapewne mogła nie kupować.😁
Oddała produkt, dostała zwrot...
Prawda jest taka że kupujący mogą w negatywie napisać wszystko co chcą, my jako sprzedawcy nie mamy na to wpływu
Mi już prawie po 14 latach ogólnej obecności na tym serwisie nie chce się już nawet z nimi szarpać. Tak z samo z obsługą, nie warto. Nas sprzedawców serwis jako swoich klientów w żaden sposób nie chroni przed takimi ludźmi. Prowadzę też sprzedaż na innych serwisach. Całkowicie inna bajka, tam mnie szanują i dziękują za transakcje. Klientela całkowicie inna niż tu. Za to na alle ciągłe pretensje, traktowanie mojego sklepu jak wypożyczalnia, celowe uszkadzanie towaru i go odsyłanie... wymieniać można długo.
Skontaktuj się z kupującym telefonicznie. Jeżeli nie uda się dogadać, odpowiedz na komentarz w sposób strategiczny.
Ogólnie to 😳 blond komentarz. Podaj adres, wyślemy karaluchy w kopercie.😏