anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz - pytanie do admina/moderatora

maxr01
#17 Koryfeusz#

Witam.

To pytanie do admina/,moderatora , do M. Śnieżek?

Dostałem nega. Klient kupił przedmiot. Byłem na kwarantannie, wysłałem info. Klient odstąpił od umowy, zrobiłem zwrot. Niestety, zwrot nastąpił 3 dni po tym jak mu obiecałem (po powrocie do pracy) - nie było możliwości wcześniej, przez 10 dni mieszkałem w przyczepie z ograniczonym dostępem do internetu.

W świetle prawa transakcja została uznana jako NIEZAWARTA. Proszę więc zatem o informację, jak kupujący mógł wystawić komentarz do niezawartej transakcji? Jak mógł ocenić zgodność produktu z ofertą, skoro go nawet nie otrzymał?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

Client:79179573
#16 Inspirator#

Siemka @AGD-SERVICE 

Przejrzałem stronę na szybko. Wygląda nowocześnie, sprzedawać mogą tylko firmy, żadnej szarej strefy i patologii sprzedającej złom z niemieckiego śmietnika, czy lewe konta z grami. Prowizje od sprzedaży nie za wielkie, najwyższa to 16%. Jest Program Ochrony Kupujących. Mają nawet infolinię telefoniczną działająca pon-nd 8:00-23:00. 😮 Podoba mi się. Kliknąłem w odnośnik "Zostań Sprzedawcą" i czytam: "Co nas wyróżnia? Pozycja lidera na polskim rynku e-commerce." No nieźle.

 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów