Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
To pytanie do admina/,moderatora , do M. Śnieżek?
Dostałem nega. Klient kupił przedmiot. Byłem na kwarantannie, wysłałem info. Klient odstąpił od umowy, zrobiłem zwrot. Niestety, zwrot nastąpił 3 dni po tym jak mu obiecałem (po powrocie do pracy) - nie było możliwości wcześniej, przez 10 dni mieszkałem w przyczepie z ograniczonym dostępem do internetu.
W świetle prawa transakcja została uznana jako NIEZAWARTA. Proszę więc zatem o informację, jak kupujący mógł wystawić komentarz do niezawartej transakcji? Jak mógł ocenić zgodność produktu z ofertą, skoro go nawet nie otrzymał?
Siemka @AGD-SERVICE
Przejrzałem stronę na szybko. Wygląda nowocześnie, sprzedawać mogą tylko firmy, żadnej szarej strefy i patologii sprzedającej złom z niemieckiego śmietnika, czy lewe konta z grami. Prowizje od sprzedaży nie za wielkie, najwyższa to 16%. Jest Program Ochrony Kupujących. Mają nawet infolinię telefoniczną działająca pon-nd 8:00-23:00. 😮 Podoba mi się. Kliknąłem w odnośnik "Zostań Sprzedawcą" i czytam: "Co nas wyróżnia? Pozycja lidera na polskim rynku e-commerce." No nieźle.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!