anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz za niesfinalizowaną sprzedaż

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kaktusy_PL
#8 Zapaleniec#

Witam dostałem negatywny komentarz za niesfinalizowaną sprzedaż. (klient nie zapłacił) Czy to jest zgodne z regulaminem?  

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaktusy_PL niestety ocena bez treści , nic nie zrobisz .. .trzeba wziąć na klatę . Możesz spróbować przez kotakt tel . z klienem i wyjaśnienie . ale ... ach🤔

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kaktusy_PL Tak, to jest zgodne z regulaminem. Regulamin nie warunkuje wystawienia oceny od zapłaty za towar. Kupujący już po zakupie może mieć powód aby nie płacić i może ocenić transakcję. Na przykład może się dowiedzieć od sprzedawcy czegoś, czego nie było w opisie.

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

 

@xyz96  zapewne nie było w opisie słynnego sloganu z Media Markt😂

oznacz moderatorów
Kaktusy_PL
#8 Zapaleniec#

Rozumiem że w takim wypadku nie ma możliwości odwołania się za niesprawiedliwy komentarz? 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaktusy_PL  jeśli ocena jest bez treści nie ma szans . Szkoda Twojego czasu . Spróbuj zadzwonić do klientki , może nie wie,że przelew nie doszedł i da się udobruchać .

oznacz moderatorów
Kaktusy_PL
#8 Zapaleniec#

Wie że nie doszedł przelew bo w dyskusji którą mi założyła napisałem że jak zapłaci to otrzyma przesyłkę więc zrobiła to raczej celowo po złości. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaktusy_PL jesli w dyskusji masz jakiekolwiek ślady na celowe działanie klientki służące zaszkodzeniu Tobie . Spróbuj napisać tu- https://allegro.pl/pomoc/kontakt może się uda , podeprzyj się konieczie wpisem w dyskkusji .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kaktusy_PL Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. Sprawdzę, czy ten komentarz jest zgodny z naszymi zasadami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Kaktusy_PL
#8 Zapaleniec#

10721145784

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kaktusy_PL To, co mogę Ci zaproponować w tej sytuacji to abyś odpowiedź na ten komentarz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Brawo! Brawo Alegro! kupujmy, nie płaćmy, a potem srrru negatywy i po sprzedawcy.

Żałosne.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Kaktusy_PL I masz wyjaśnione.🤗

oznacz moderatorów
Kaktusy_PL
#8 Zapaleniec#

Latający cyrk Monty Pythona 😕 skorzystam z rady xyz96 i się odwołam w wirze że Allegro jako spółka giełdowa kieruje się jakimiś zasadami i nie pozwala na takie luki regulaminowe. Nie odpuszczę bo uważam to za patologię a jak machnę ręką jak większość to się nic nie zmieni. Życzcie powodzenia 😄  

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@Kaktusy_PL

Cóż nam pozostaje. Powodzenia!

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaktusy_PL, widzę, że otrzymałeś dzisiaj od nas wiadomość, a wskazany komentarz został usunięty - właśnie dlatego, że wystawiono go do niesfinalizowanej transakcji. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

A nie można było tak od razu. Po ki czort te ceregiele!

Żenada.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kaktusy_PL Masz możliwość odwołania się, napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... Jeżeli ocena narusza zasady, zostanie usunięta.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@Kaktusy_PL Jak się nie uda ,czego nie życzę to wpisz odpowiednią odpowiedź na ten negatyw ,tylko bez wyzwisk i epitetów tak by inni widzieli za co ci się on trafił i nikt nie brał go na poważnie.

oznacz moderatorów