Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dziś z rana otrzymałem negatywny komentarz do transakcji treść niżej.
"Niestety zawiasy przyszły w stanie tragicznym. Zawiasy miały ubytki, odpryski i niedociągnięcia malarskie. Sprzedawca bardzo ciężko przyjmuje reklamacje zaraz oczernia kupującego że to on zrobił przy montażu. Kiedy towar ledwo wyciągnięty z paczki. Negatywny komentarz dlatego że towar dawno zwrócony a pieniędzy nadal nie mam . Szkoda czasu na takie zakupy."
Na zwrot wpłaty mam 14 dni a minęło możne 10. Kurcze to tak być nie może że za wszystko kupujący wystawia negatywny komentarz. Następną kwestia jest ocena mnie. Wysyłka w terminie a zawiasy wróciły normalne jak dla mnie. Na malowanych elementach występują rysy itp. Można to osunąć? Na allegro kontakt mówią ze się da.
Nic złego nie napisałem. Jak dla mnie procedura standardowa 14 dni i tyle.
Nie sądzę żeby Allegro Ci to usunęło, przecież kupującemu może to przeszkadzać, ale dla mnie to zależy co było napisane w ofercie.
Mam wrażenie po tych odpowiedziach, że jesteś trollem z allegro któremu płacą za siedzenie i pisanie tutaj i pewnie tak jest. Sprzedający na allegro nie ma prawie żadnych praw jak wiemy. Ma tylko prawo płacić coraz to wyższą prowizję monopoliście który wpadł na genialnym pomysł zamienienia portalu aukcyjnego w sklep i zamienienie każdego kto zamierza tu sprzedawać w swojego niewolnika który nawet nie może wystawić komentarza kupującemu. Z tym podejściem to idealne podłoże po powstanie nowego portalu który rozjedzie allegro jak walec bo to co się tu odwala to jest przegięcie, a mam tu konto ponad 20 lat. Każdy miałby w d... te negatywy od **piiip**ów gdyby nie chore ambicje osób ustawiających progi w panelu jakości sprzedaży wedle których poniżej 95% jest to poziom nieakceptowalny. Wróżę, że odbije się to allegro czkawką jak wjedzie nowy portal z połowę niższą prowizją i szanujący sprzedających.
Odnoszę wrażenie że w jakimś senie chciałeś ukarać kupującego za zwrot a tu "negatyw", było od razu oddać kasę.😁
Ukarać ? tylko za co do wczoraj moja jakość sprzedaży była super plus. Bzdura i tyle odnoszę wrażenie że na **piiip** jest łatwiej. Tu nic z Allegro załatwiactwie się nie da kupujący ma więcej praw niż sprzedający. A jak do allegro nie można było się dodzwonić przez 2 tygodnie w okresie świątecznym to ok ? Im też można dać po 1 gwiazdce w ocenir ? Wiadomo że przed świętami paczek jest dużo i takie tematy jak zwroty robisz na końcu.
Oczywista oczywistość, a co sprzedający miałby mieć więcej praw?
jakich praw. niech pojedzie, rozłoży czerwony dywan i gratisowo wrzuci 5 kulek do kąpieli XD
@GLOBBUDD Po prostu trafiłeś na sfrustrowanego kupującego > albo "zupa była za słona" > albo "niedopieszczony" > musiał się na kimś wyżyć > akurat byłeś pod ręką > nie Ty pierwszy, nie ostatni.