Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbując rozliczyć się z allegro otrzymuję taką wiadomość. O dziwo gdy niedawno sprzedałem przedmiot, to normalnie mogłem to zrobić, nic nie zmieniałem na koncie, z żadnym innym nie łączyłem, to jest moje jedyne. Nie wiem jak mam teraz zapłacić allegro, jakieś sugestie?
@god111 to juz kolejny taki wpis
Spróbój w trybie incognito przeglądarki. Podobno pomaga
@god111, spróbuj wyczyścić ciasteczka, wyłączyć wszystkie wtyczki i programy działające w tle. Jeśli tryb incognito nie pomoże, spróbuj wykonać te same czynności na co najmniej dwóch przeglądarkach. Daj proszę znać, jeśli problem nadal będzie występował.
dzięki za pomocne podpowiedzi już wpłaciłam - dobrze że jesteście
@cysiu1981, czy wykonałeś wszystkie czynności, które opisałam w poście powyżej?
@mr_omaTak
@mr_omaKolejne próby nie przyniosły skutku, ani z komputera stacjonarnego, ani przez aplikację na telefonie. Jedynie przez osobną aplikację Allegro sprzedaż się udało.
Więc wygląda że błąd leży po stronie Allegro.
@cysiu1981, dzięki za sygnał. Cieszę się, że Twój problem finalnie został rozwiązany.
nie został rozwiązany , proszę to naprawić , nadal nie mogę zapłacić za usługi allegro .
@god111
Nie bardzo rozumiem dlaczego mam kombinować i wykonywać różne dziwne czynności skoro do tej pory działało bez problemu ?
Jak mam zrobić cokolwiek skoro na IOS w aplikacji Sprzedaż Allegro to nie działa ?
Co mam wyczyścić w aplikacji ?
halllo allegro ...czy to może ktoś w końcu naprawić ? bo nie dostaniecie kasy za miesiąc maj ?
Pewnie we wtorek dostanę zaproszenie do zapłaty prowizji, chce dziś mieć z głowy a tu przy próbie zapłaty radosny komunikat o braku możliwości, gdyż jestem na koncie powiązanym:
"Jesteś na koncie powiązanym, na którym nie możesz jeszcze prowadzić operacji finansowych. Aby to zrobić, zaloguj się na to konto bezpośrednio."
Co miesiąc im płacę a tu taki zonk. Ossochozi???
Wyczyść przeglądarkę albo zapłać incognito,naciśnij Ctrl + Shift + N.
No, doczytałem w poniższym temacie i się udało.
Masakra...
u mnie ten sam problem, nie ma możliwości zapłaty rachunku na allegro.. szary przycisk i ten sam komunikat
@agata19802 konsultuję Twoją sprawę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
@AlePiesio spróbuj wyczyścić ciasteczka, wyłączyć wszystkie wtyczki i programy działające w tle. Jeśli tryb incognito nie pomoże, spróbuj wykonać te same czynności na co najmniej dwóch przeglądarkach. Jeśli problem po wykonaniu tych działań będzie wciąż występował, poproszę o taką informację.
U nas jest dokładnie to samo. Popsuliście coś, kilkanaście, może kilkadziesiąt osób zgłasza w ciągu dnia czy dwóch, że coś nie działa. Serio nie daje Wam to w ogóle do myślenia? Nagły wzrost takich samych zgłoszeń problemu, który wcześniej nie miał miejsca? Na litość boską.
@agata19802 skontaktuje się z Tobą e-mailowo moja koleżanka z działu opłat i poda numer indywidualnego konta do wpłat, żebyś mogła się rozliczyć.
@fripers zdajemy sobie sprawę z tego problemu i pracujemy nad jego rozwiązaniem, więc niedługo wszystko powinno wrócić do normy.