anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie jestem w stanie rozliczyć się z allegro, moje konto zostało powiązane

MAMY ROZWIĄZANIE!
GundalfNP
#3 Debiutant#

Próbując rozliczyć się z allegro otrzymuję taką wiadomość. O dziwo gdy niedawno sprzedałem przedmiot, to normalnie mogłem to zrobić, nic nie zmieniałem na koncie, z żadnym innym nie łączyłem, to jest moje jedyne. Nie wiem jak mam teraz zapłacić allegro, jakieś sugestie?

 

Bez tytułu.png

 

oznacz moderatorów
65 ODPOWIEDZI 65
_Likos_
#21 Demiurg#

@god111  to juz kolejny taki wpis

Spróbój w trybie incognito przeglądarki. Podobno pomaga

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@god111, spróbuj wyczyścić ciasteczka, wyłączyć wszystkie wtyczki i programy działające w tle. Jeśli tryb incognito nie pomoże, spróbuj wykonać te same czynności na co najmniej dwóch przeglądarkach. Daj proszę znać, jeśli problem nadal będzie występował.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
god111
#8 Zapaleniec#

dzięki za pomocne podpowiedzi już wpłaciłam  - dobrze że jesteście

oznacz moderatorów
cysiu1981
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma 

Mam ten sam problem.

próbowałem wszystkich podanych tu sposobów, bez skutku.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cysiu1981, czy wykonałeś wszystkie czynności, które opisałam w poście powyżej?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
cysiu1981
#9 Pomysłodawca#

@mr_omaTak

oznacz moderatorów
cysiu1981
#9 Pomysłodawca#

@mr_omaKolejne próby nie przyniosły skutku, ani z komputera stacjonarnego, ani przez aplikację na telefonie. Jedynie przez osobną aplikację Allegro sprzedaż się udało.

Więc wygląda że błąd leży po stronie Allegro.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cysiu1981, dzięki za sygnał. Cieszę się, że Twój problem finalnie został rozwiązany. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
agata19802
#9 Pomysłodawca#

nie został rozwiązany , proszę to naprawić , nadal nie mogę zapłacić za usługi allegro .

oznacz moderatorów
favorit91
#10 Popularyzator#

@god111 
Nie bardzo rozumiem dlaczego mam kombinować i wykonywać różne dziwne czynności skoro do tej pory działało bez problemu ?
Jak mam zrobić cokolwiek skoro na IOS w aplikacji Sprzedaż Allegro to nie działa ?
Co mam wyczyścić w aplikacji ?

oznacz moderatorów
agata19802
#9 Pomysłodawca#

halllo allegro ...czy to może ktoś w końcu naprawić ? bo nie dostaniecie kasy za miesiąc maj ?

oznacz moderatorów
abit_by_lukebe
#7 Wielbiciel#

Pewnie we wtorek dostanę zaproszenie do zapłaty prowizji, chce dziś mieć z głowy a tu przy próbie zapłaty radosny komunikat o braku możliwości, gdyż jestem na koncie powiązanym:

"Jesteś na koncie powiązanym, na którym nie możesz jeszcze prowadzić operacji finansowych. Aby to zrobić, zaloguj się na to konto bezpośrednio."

Co miesiąc im płacę a tu taki zonk. Ossochozi???

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wyczyść przeglądarkę albo zapłać incognito,naciśnij Ctrl + Shift + N.

oznacz moderatorów
abit_by_lukebe
#7 Wielbiciel#

No, doczytałem w poniższym temacie i się udało.

Masakra...

oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

u mnie ten sam problem, nie ma możliwości zapłaty rachunku na allegro.. szary przycisk i ten sam komunikat

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agata19802 konsultuję Twoją sprawę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. 
@AlePiesio spróbuj wyczyścić ciasteczka, wyłączyć wszystkie wtyczki i programy działające w tle. Jeśli tryb incognito nie pomoże, spróbuj wykonać te same czynności na co najmniej dwóch przeglądarkach. Jeśli problem po wykonaniu tych działań będzie wciąż występował, poproszę o taką informację. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
fripers
#8 Zapaleniec#

U nas jest dokładnie to samo. Popsuliście coś, kilkanaście, może kilkadziesiąt osób zgłasza w ciągu dnia czy dwóch, że coś nie działa. Serio nie daje Wam to w ogóle do myślenia? Nagły wzrost takich samych zgłoszeń problemu, który wcześniej nie miał miejsca? Na litość boską.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agata19802 skontaktuje się z Tobą e-mailowo moja koleżanka z działu opłat i poda numer indywidualnego konta do wpłat, żebyś mogła się rozliczyć.
@fripers zdajemy sobie sprawę z tego problemu i pracujemy nad jego rozwiązaniem, więc niedługo wszystko powinno wrócić do normy.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów