Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił farbę której nie mam już na magazynie. Poinformowałem kupującego o braku towaru i zwróciłem pieniądze. Teraz kupujący odpisał ze on chce farbę i mamy mu dosłać jak nie to zapłacić gratyfikację 1000zł. Jak to rozwiązać?
Daj link do aukcji tej farby
Czyli byl poinformowany w piatek ze nie ma towaru?
Wysyłamy towar tego samego dnia do 17.
On jednak zamówił po 17 wiec wysyłka następnego dnia w piątek.
Allegro samo odejmują nam punt za to ze nie wysyłamy w terminie, choc mamy ustawione że sklep wysyła do 17 tego samego dnia
Ostatnio spadła nam wysyłka bo gość czekam sobotę i niedzielą na wysyłkę
@Client:80340374 nie to tak nie działa , jeśli klient nie opłaci transakcji lub anuluje ją ze swojego panelu to wówczas owszem oceny nie wystawi , ale w każym innym przypadku taką możliwość ma .
@mdrogeria Popadliśmy moderatorce😍 > wykasowała naszą rozmowę o 'Królach"
@Ziolko39 na wniosek samego zinteresowanego , mówiąc krótko ,, nie czyń .......
@mdrogeria Zdarza się > ale przynajmniej pożartowaliśmy sobie > zawsze trochę weselej w tych ciężkich czasach. Słoneczko świeci, cieplutko, weselej się zrobiło > żyć nie umierać
Mędrcem był człowiek, który wynalazł piwo > Platon
A nie możesz kupić u innego użytkownika z wysyłka bezpośrednio do klienta???
Ten kolor jest tylko u nas i 2 innych sprzedawców którzy nie pracują w weekendy wię
c dojdzie w środę -czwartek
A poza Allegro? Ja kiedyś jak sprzedałam coś czego nie miałam to kupiłam w swoim rossmanie 🙂
@Monika__L Ale takie podejście tylko uczy klientów roszczeniowego podejścia do zakupów > zdarza się, że coś się dzieje > klient nie może zamawiać w ostatniej chwili > zawsze może byc nawet opóźnienie w transporcie > np. kurierowi zepsuł się samochód itp. > Do mnie kiedyś zadzwonił klient w czwartek o 17.00, że potrzebuje na sobotę obiektyw do sesji zdjęciowej > e żebym natychmiast nadał expresowo, aby dotarł do niego jutro. Jak mu powiedziałem, że nie mam takiej możliwości > bo akurat mnie nie ma na miejscu > to zaczął się odgrażać, że napisze skargę do Allegro, do UOKiK-u, jeszcze gdzieś (nie pamiętam gdzie). Powiedziałem mu delikatnie do czego może użyć napisanych skarg > to mi nawymyślał, że po jetem aby spełniać jego zamówienia > zostało tylko przerwać rozmowę
@PSBMrowkaOzarow Nie ulegaj szantażowi > żądanie 1000 zł jest jawną bezczelnością. Jeszcze trochę i klient Ci powie, że masz osobiście przywieźć towar dzisiaj do Krakowa > bo on zamówił malarza🤣
Zgoda
ale wisząca aukcja na coś czego nie ma to błąd sprzedającego
@PSBMrowkaOzarow kup u kogoś. POdaj adres wysyłki do kupującego i sprawa załatwiona.
Pewnie nie zarobisz, może troche dołożysz ale biorac pod uwage aletrnatywnie dyskusje i negatyw - to chyba lepiej troche dołożyć
Niepotrzebnie zwracałeś wpłate znim ustaliłeś cokolwiek z kupującycm. Byc moze jeśli najpierw byś zadzwonił, lub napisał i zapytal kupujacego możliwe że jego podejście byłoby inne. Zgodziłby sie na brak wpłaty lub na wysyłke innego podobnego koloru.