anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mam zamówionego towaru, zwróciłem wpłatę kupującemu, a on domaga się towaru lub gratyfikacji

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Kupujący zakupił farbę której nie mam już na magazynie.  Poinformowałem kupującego o braku towaru i zwróciłem pieniądze. Teraz kupujący odpisał ze on chce farbę i mamy mu dosłać jak nie to zapłacić  gratyfikację 1000zł. Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

az1rael
#21 Demiurg#

Daj link do aukcji tej farby 

Czyli byl poinformowany w piatek ze nie ma towaru?

oznacz moderatorów

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Wysyłamy towar tego samego dnia do 17.

On jednak zamówił po 17 wiec wysyłka następnego dnia w piątek.

Allegro samo odejmują nam punt za to ze nie wysyłamy w terminie, choc mamy ustawione że sklep wysyła do 17  tego samego dnia 

Ostatnio spadła nam wysyłka bo gość czekam sobotę i niedzielą na wysyłkę

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:80340374 nie to tak nie działa , jeśli klient nie opłaci transakcji lub anuluje ją ze swojego panelu to wówczas owszem oceny nie wystawi , ale w każym innym przypadku taką możliwość ma .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@mdrogeria Popadliśmy moderatorce😍 > wykasowała naszą rozmowę o 'Królach"

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Ziolko39 na wniosek samego zinteresowanego , mówiąc krótko ,, nie czyń .......

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@mdrogeria Zdarza się > ale przynajmniej pożartowaliśmy sobie > zawsze trochę weselej w tych ciężkich czasach. Słoneczko świeci, cieplutko, weselej się zrobiło > żyć nie umierać

Mędrcem był człowiek, który wynalazł piwo > Platon

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

A nie możesz kupić u innego użytkownika z wysyłka bezpośrednio do klienta???

oznacz moderatorów

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Ten kolor jest tylko u nas i 2 innych sprzedawców którzy nie pracują w  weekendy wię

c dojdzie w środę -czwartek

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

A poza Allegro? Ja kiedyś jak sprzedałam coś czego nie miałam to kupiłam w swoim rossmanie 🙂

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Monika__L Ale takie podejście tylko uczy klientów roszczeniowego podejścia do zakupów > zdarza się, że coś się dzieje > klient nie może zamawiać w ostatniej chwili > zawsze może byc nawet opóźnienie w transporcie > np. kurierowi zepsuł się samochód itp. > Do mnie kiedyś zadzwonił klient w czwartek o 17.00, że potrzebuje na sobotę obiektyw do sesji zdjęciowej > e  żebym natychmiast nadał expresowo, aby dotarł do niego jutro. Jak mu powiedziałem, że nie mam takiej możliwości > bo akurat mnie nie ma na miejscu > to zaczął się odgrażać, że napisze skargę do Allegro, do UOKiK-u, jeszcze gdzieś (nie pamiętam gdzie). Powiedziałem mu delikatnie do czego może użyć napisanych skarg > to mi nawymyślał, że po jetem aby spełniać jego zamówienia > zostało tylko przerwać rozmowę

@PSBMrowkaOzarow Nie ulegaj szantażowi > żądanie 1000 zł jest jawną bezczelnością. Jeszcze trochę i klient Ci powie, że masz osobiście przywieźć towar dzisiaj do Krakowa > bo on zamówił malarza🤣

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Zgoda

ale wisząca aukcja na coś czego nie ma to błąd sprzedającego 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@PSBMrowkaOzarow  kup u kogoś. POdaj adres wysyłki do kupującego i sprawa załatwiona.

Pewnie nie zarobisz, może troche dołożysz ale biorac pod uwage aletrnatywnie dyskusje i negatyw - to chyba lepiej troche dołożyć

Niepotrzebnie zwracałeś wpłate znim ustaliłeś cokolwiek z kupującycm. Byc moze jeśli najpierw byś zadzwonił, lub napisał i zapytal kupujacego możliwe że jego podejście byłoby inne. Zgodziłby sie na brak wpłaty lub na wysyłke innego podobnego koloru.

oznacz moderatorów