anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mam zamówionego towaru, zwróciłem wpłatę kupującemu, a on domaga się towaru lub gratyfikacji

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Kupujący zakupił farbę której nie mam już na magazynie.  Poinformowałem kupującego o braku towaru i zwróciłem pieniądze. Teraz kupujący odpisał ze on chce farbę i mamy mu dosłać jak nie to zapłacić  gratyfikację 1000zł. Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

mdrogeria
#21 Demiurg#

hmmm... zerwiesz negatywa , a to przy tak małej ilości ocen pogrzebie Ci sprzedaż 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Nie rozumiem takich ludzi.

Nie ma towaru, to nie ma, zdarza się najlepszym, nie wiem czemu trzeba robić z tego takie halo.

Tak, wiem, umowa kupna, obowiązek bla bla bla...

Oddałeś kasę, nie robiłeś żadnych nieuprzejmości (tak zakładam) więc o co bić pianę? Ludzie chyba nie mają już poważniejszych problemów...

Merytorycznie nic nie wniosłam w kwestii Twojego problemu, ale tak mi się ciut wylało

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2 ,,Kupujący zakupił farbę której nie mam już na magazynie. ,, a jak jest fachowiec umówiony ? i teraz facet musi ganiać po sklepach żeby dla małżonki znaleść kolor zielony - inaczej 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Skoro kupował na ostatnią chwilę, bo jutro fachowiec, to nie świadczy to o dużej dozie rozsądku u kupującego.

Pozostawienie kilkudniowego marginesu przy dostawach z dnia na dzień nie wymaga mózgu Einsteina. chyba, że jest to droga  przelania frustracji z upierdliwej żony na sprzedawcę.

@PSBMrowkaOzarow  chyba nie jest jedynym sprzedawcą danej farby.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2 kupował na podstawie opisu oferty , ale @PSBMrowkaOzarow tak już mają 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria  a jaki związek ma termin zakupu z opisem oferty, bo nie kumam?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2 przewidywany czas dostarczenia , teraz kumasz ?😁

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

dyskusja z Tobą to jak korespondencja z Allegro, daruję sobie 😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2 😁pozdr.

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

mdrogeria Co do zasady masz rację, sprzedający powinien wywiązać się z umowy sprzedaży. Jednak zawsze zdarzają się sytuację losowe, jak chociażby uszkodzony produkt czy to fabrycznie czy podczas pakowania.

Sam miałem taką sytuację, że pracownikowi uszkodził się produkt podczas pakowania i co zrobisz? Na szczęście miałem wyrozumiałego kupującego, o co dzisiaj naprawdę ciężko na allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Rydel_IT ale u Mrówek to nagminne , sam miałem przyjemniość , co prawda zlecenie zrealizowane  ,ale z tygodniowym opóźnieniem , problemu nie robiłem bo nigdy niczego na ostatnią chwilę nie zamawiam .

oznacz moderatorów

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

#21 Demiurg# Nie każda Mrówka działa tak samo.

Nam kurier w zeszłym tygodniu rozwalił 5 taki przesyłek z farbami i co zrobisz?

Facet umówił fachowca na dzień kiedy miął dostać farbę. 

Dodam ze sklep pracuje do 18 a on zamówił po zamknięciu tego dnia

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PSBMrowkaOzarow tak ,masz rację  nie każda Mrówka działa tak samo , Mrówka z Sierakowic z opóźnieniem ,ale wysyła .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

olej go lub podpuść pod szantaż na użytek allegro żeby za dużo napisał wtedy przedstawisz allegro dowody pt negatyw celowo szkodzący i że na policję złożysz

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@PSBMrowkaOzarow  zgodnie z tym co potwierdzila @_HolaOla_  w tym temacie 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/zwrot-wp%C5%82aty-brak-oceny/m-p...

Niezależnie od tego, czy zakup anuluje sam kupujący, czy zrobimy to automatycznie, po anulowaniu klient nie ma możliwości opłacenia tego zakup oraz wystawienia oceny za tę transakcję.

zmień status zamówienia na anulowane, oddaj wplate i przepros za kłopot

Powinno byc po temacie

oznacz moderatorów

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Tak zrobiłem jednak kupujący żąda gratyfikacji 1000zł  ponieważ straci zadatek który zapłacił za wykonanie  pracy tą farbą w poniedziałek.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PSBMrowkaOzarow i słusznie , jeśli to odpowiednio uargumentuje w każdym sądzie wygra.

Widzisz ... trafiłeś na ostrego przeciwnika i od pocątku źle zagrałeś , jak piszesz ,,Poinformowałem kupującego o braku towaru i zwróciłem pieniądze. ,, BŁAD FATALNY BŁĄD  ,a wystarczyło tylko trochę zagrać na zwłokę 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@PSBMrowkaOzarow masz na aukcji napisane gwarancja dostawy? W jakim cxasie wysyłasz zamówienia? Zwykle 24h jest umowne ale możesz mieć np napisane że nadasz do 2 dni tego samego dnia etc. Czym miała być wysyłka? Zazwyczaj 2 dni przewożnik dostarcza więc niech cwaniak nie pierniczy że jak zamówił w piątek to w poniedziałek miał 100% szans że farbę będzie miał do roboty na 8 rano 

oznacz moderatorów

PSBMrowkaOzarow
#7 Wielbiciel#

Wysyłamy towar tego samego dnia do 17.

On jednak zamówił po 17 wiec wysyłka następnego dnia w piątek.

Allegro samo odejmują nam punt za to ze nie wysyłamy w terminie, choc mamy ustawione że sklep wysyła do 17  tego samego dnia 

oznacz moderatorów