Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot, opłaciłem ale okazało sie, że z towarem coś nie tak i sprzedawca zwrócił wpłate.
Mimo wszystko chcialem pozytywnie ocenić sprzedającego za szybką reakcje ale niestety nie moge
widnieje taka informacja pod guziczkiem OCEŃ SPRZEDAJĄCEGO
Zawsze tak było ? Czy to jakaś nowość ?
Na AL?
Zwrócił po twoim anulowaniu?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
jak to w koncu jest ? Bo w sumie mam klienta ktoremu chetnie anulowałbym zamowienie i zwrocil wplate ale przyjmuje ewentualnosc, że może np wystawić nega
Kupilem, zaplaciłem, sprzedawca zwrocił wplate i widnieje info jak z pierszego postu
Niczego nie anulowalem
Zapewne robi to się automatyczne, sprzedajacy zwraca środki i system widzi anulowanie a za anulowane nie wystawisz komentarza.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
prosze o potwierdzenie
@Client:80340374 Niezależnie od tego, czy zakup anuluje sam kupujący, czy zrobimy to automatycznie, po anulowaniu klient nie ma możliwości opłacenia tego zakup oraz wystawienia oceny za tę transakcję.
@_HolaOla_ czyli jeśli teraz anuluje zakup klientowi to on nie wystawi mi oceny ?
Dobrze wiedziec 🙂
Mam nadzieje, że sie nie pomylilas 🙂