Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro OGARNIJCIE SIĘ!
Klient kupił u mnie przedmiot, który posiada 12 mc gwarancji producenta. Po 10 miesiącach pisze, że przedmiot uległ zużyciu. OK, (myślę) nie ma problemu producent jako gwarant rozpatrzy i wyda nowy towar lub zwróci przedmiot jeśli reklamacja będzie zasadna... Wszystko w ustawowych terminach... Nic bardziej mylnego.
26 marca 2023 20:16
"Niestety jestem zmuszony zareklamować produkt i zgłosić reklamację produktu. Wada produktu jest istotna i uniemożliwia korzystanie z produktu. "
Odpisuję tego samego dnia po godzinach pracy
26 marca 2023 23:07
"Proszę do nas odesłać [...] z krótkim opisem problemu i loginem z allegro."
Ze strony kupującego CISZA
Mija 14 dni, Allegro przypomina się 9 kwietnia 2023 20:20
Dyskusja trwa już 14 dni. [ Login ] czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym? itd.
Klient odpowiada 9 kwietnia 2023 23:23
"witam, przesyłka została nadana zatem czekam na informację zwrotną. [...] Wnoszę zatem o zwrot pieniędzy do sprzedającego. "
14dni od chwili zgłoszenia na rozpatrzenie i brakuje mi tutaj odrzucenia reklamacji z waszej strony z powodu nie odesłania w terminie sprzętu, albo w tym wszystkim przeoczyłem!
Wiesz... Klient zawsze może złożyć drugi raz reklamację, z tym że będzie 150% bardziej wku....
Poza tym ja jestem w stanie wiele zrozumieć, poszedłem mu na rękę. Piękne podziękowanie otrzymałem.
No niestety ale na tym portalu jest bardzo łatwo zniszczyć komuś ciężko wypracowaną reputację i niestety ale zwykle to można tylko usłyszeć "nie jesteśmy stroną" i nie pomożemy. Sprzedawca nie ma narzędzi obronnych od portalu a we wszystkich sporach może jedynie walczyć po sądach . Portal się ciągle zmienia ,szkoda tylko że nie na lepsze .
Ale jest wyjątek od tego> jeżeli stroną jest oficjalny sklep Allegro.
@tadeksasnal poprosiłam o zakończenie dyskusji jako rozwiązanej. Samo złożenie wniosku o rekompensatę z Allegro Protect nie powoduje, że zostanie on zaakceptowany. W Twojej sprawie wniosek kupującego zostałby wstrzymany do czasu wyjaśnienia problemu w dyskusji.
@la_nika "Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie"
Ostateczne to znaczy, że jak napiszę "Damy znać za tydzień" to będzie ostateczne?
" jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro ."
KIEDY? Informujcie ile mam czasu na odpowiedź. Bo jak w 24 nie odpowiadam to lecą statystyki. 7 dni bez odpowiedzi poczekacie i będzie ok?
"W Twojej sprawie wniosek kupującego zostałby wstrzymany" - to, czemu nie został? ZOSTAŁBY. Napiszcie, że JEST wstrzymany do czasu odpowiedzi Sprzedającego.
"do czasu wyjaśnienia problemu w dyskusji."
SS ubity przez nierozwiązaną dyskusję, Dlaczego ona tam jeszcze wisi jako nierozwiązana? Klient ma zadecydować czy zwrócona wpłata jest wystarczająca, czy może jeszcze nie bo sobie odszkodowanie może zażyczyć? Widzicie, że jest zwrot to zamykamy temat.
@tadeksasnal sprzedający ma 24h w dni robocze na odpowiedź, więc nie czekalibyśmy 7 dni na Twoje ustosunkowanie się, czy raczej na ostateczne stanowisko moglibyśmy poczekać, ale powinieneś odpisać i przekazać wiadomość np. "czekam na informację od producenta" w ciągu 24h.
Wniosek kupującego o Allegro Protect został odrzucony. Napisałam, że zostałby wstrzymany, ponieważ tak by się stało, gdybyś nie zdążył rozwiązać tej sprawy.
Dyskusja wisi tam jeszcze jako nierozwiązana i tutaj muszę poprosić Cię o cierpliwość, bo dopiero poprosiłam o oznaczenie jej jako rozwiązanej.
@tadeksasnal wracam z odpowiedzią. W przypadku uznanej reklamacji kupujący powinien otrzymać także zwrot za przesyłkę z reklamowanym przedmiotem. Stąd prośba, abyś udokumentował zwrot tej kwoty w dyskusji. Dopiero wtedy będziemy mogli odnieść się do możliwości zakończenia dyskusji.
Ale jak zużyciu? Naturalne zużycie nie rodzi praw do reklamowania. Weź rękawice ogrodowe poużywaj zużyj i wyślij do producenta. To samo opony klocki tarcze
@Monika__L to jest inny rodzaj produktu. Można reklamować produkt jeśli poziom zużycia spadnie poniżej 80% wartości nowego towaru. Taką jakość gwarantuje producent.