anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można utworzyć zlecenia odbioru paczek Smart w menadżerze paczek InPost

pkgroup
#7 Wielbiciel#


Nie można utworzyć zlecenia odbioru w menadżerze paczek InPost. Etykiety wygenerowały się poprawnie a przy próbie zamówienia podjazdu w okienku gdzie normalnie wyświetlaja sie daty, teraz pokazuje sie "brak wyników" co uniemożliwia zamówienie podjazdu. Sprawdzone na dwóch przeglądarkach, ciasteczka usunięte

IMG_20241108_091734105.jpg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@pkgroup czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z przewoźnikiem? 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pkgroup
#7 Wielbiciel#

Tak, zgłoszone na InPost, zero odzewu, na infolinii nie potrafili pomóc 

oznacz moderatorów

alysaa
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo ! Czy problem u Ciebie został rozwiązany ? Jak ? 

oznacz moderatorów

AutoEra_pl
#10 Popularyzator#

@pkgroup my generowaliśmy etykiety i podjazd o 10 i nie było problemu.

oznacz moderatorów