anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dodać konta do wypłat.

xtras
#1 Nowicjusz#

Cześć, mimo dodania skanów dow. osobistego i deklaracji oraz wykonania przelewu, wciąż dostaję informację zwrotną: „odrzuciliśmy Twoje dane do aktywacji Usługi Przelewy24”.

Co robię źle? Konto jest moje, polskie, ostatnio nawet regulowałem opłaty. Zalegają mi pieniądze, których nie mogę wypłacić.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@xtras Cześć 🙂 Usuń proszę z zakładki Dane konta z rubryki "Imię i Nazwisko" nazwę swojego konta. To jest miejsce wyłącznie na imię i nazwisko: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta 

oznacz moderatorów