Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat już widzę nie raz był poruszany, ale ja także jestem "ofiarą" zagrań
Allegro dotyczących blokowania kont, czego kompletnie nie rozumiem, a jak wszystkim wiadomo- na maila odpowiada "ktoś" o treści "Nie mogę przekazać szczegółowych informacji...".
Kompletnie nie rozumiem, jak "ktoś" może sobie stwierdzić po swojej analizie, że ja jestem powiązana z jakimś innym kontem/ czy też kontami będąc od lat na Allegro i do tej pory nikt tego nie stwierdził.
Rozumiem, że macie tu władzę i wielokrotnie czytałam, że robicie co Wam się podoba kompletnie się nie odnosząc do konkretów czy punktów w regulaminie. Widzę, że korzystacie z przywilejów jakie posiadacie, jeżeli chodzi o blokowanie sobie kont bez przyczyny. Ja się pierwszy raz z czymś takim spotkałam i nie odpuszczę tematu, gdyż chcę mieć odblokowane konto na Allegro.
Też potrafię analizować i czytać- nie ma podstawy, która wskazałaby, że jestem z kimkolwiek powiązana, co jest w ogóle absurdem tej całej sytuacji.
Może jakaś pomoc, albo chociaż logiczne wyjaśnienie skąd WY w ogóle bierzecie takie bzdurne teorie ? @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@patthals, przykro mi, że na Twoje konto zostały nałożone ograniczenia. Niestety szczegóły przeprowadzonej analizy są informacjami wewnętrznymi i nie możemy dzielić się nimi z użytkownikami.
Widzę, że prowadzisz w tej sprawie korespondencję mejlową - wkrótce powinnaś otrzymać odpowiedź.
Ale należy zauważyć, że dotyczą konkretnie mojej osoby, nikogo innego. Dlaczego blokujecie konta bez konkretnych informacji ? Konto= 1 osoba. Konto to nie 3 konta, bądź 5/10/15 osób.
Ja nie mam zamiaru odpowiadać za nieswoje konto.
Moje konto to patthals tylko i wyłącznie i poproszę o decyzje dotyczące mojej osoby- nikogo innego.
Nie rozumiem skąd się biorą jakieś nagłe w dodatku niesłuszne analizy bez jakichkolwiek wcześniejszych informacji do mnie? Przecież bez problemu mogę potwierdzić swoją tożsamość.
Jakie mogę podjąć kroki, aby udowodnić Państwu, iż to jest tylko i wyłącznie moje konto ?
Przesłałam mailowo oświadczenie, czy coś jeszcze mogę zrobić w tym kierunku, aby ułatwić Państwu tą analizę i podjęcie kroków?
Na przyszłość zalecam odwrócić kolejność działań. Najpierw analiza, przemyślenia, zbadanie sprawy > następnie podjęcie decyzji i ewentualne kroki.
Będę do skutku walczyć w tej sprawie, gdyż nie może być tak, że biorę odpowiedzialność za obce konta.
Nie mam możliwości włamania się na pozostałe konta, jeżeli udostępniają Państwo taką opcję to bardzo proszę.
Bardzo proszę odnieść się do moich wypowiedzi i pomóc znaleźć rozwiązanie tego dziwnego problemu.
@patthals, z tego, co widzę, odwołałaś się od decyzji w sprawie nałożenia ograniczeń na konto. Zachęcam Cię do kontynuowania korespondencji mejlowej w tej sprawie, to najszybszy sposób na rozwiązanie tej sytuacji.
Bezpodstawne blokowanie konta trwa prawie rok, sprawa do tej pory nie została rozwiązana, szkoda już to nawet dalej komentować.
Pozdrawiam
@patthals a próbowałeś nakreślić ten problem UOKiK ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Popchnijcie sprawę do przodu, bo to niepojęte aby coś takiego miało miejsce w poważnej firmie.
@patthals Konto dzisiaj zostało odblokowane.