Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wznowić oferty ani edytować ofert.Nie jest widoczna ilość wystawionych ofert,a pomimo wybrania języka polskiego duża część informacji jest nadal po angielsku.To wszystko się dziej po wprowadzeniu centrum sprzedaży.
@Meble_Kornik wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną, a następnie sprawdź, czy problemy nadal występują, jeśli tak, prześlij mi proszę pełny zrzut swojego ekranu z kolejno wykonywanymi krokami i podaj, o jakie oferty dokładnie chodzi.
Nie mogę wznowić oferty 14831104349
Czyszczenie nic nie dało.
Gdy wznawiam nie można zobaczyć poglądu oferty i tylko pokazuje się pusta strona bez żadnego komunikatu.To samo jest gdy próbuje wystawić podobną ofertę i nie mogę nic wystawić.
@Meble_Kornik w takim razie poproszę o zrzut całego Twojego ekranu z tą pustą stroną oraz z widoczną datą i godziną.
@Meble_Kornik dziękuję, już sprawdzamy przyczynę tych problemów.
@Meble_Kornik poproszę Cię jeszcze o sprawdzenie na innej przeglądarce oraz w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże prześlij mi proszę nowy zrzut ekranu z włączonym narzędziem deweloperskim (klawisz F12 lub przez skróty Ctrl + shift + j (chrome), Ctrl + shift + k (Firefox) i w nim wybierz w nim zakładkę konsola. Na zrzucie musi też być widoczna data i godzina (tak jak na tym, który już tutaj wstawiłeś).
Jeszcze dlaczego nie widać ilości ofert wystawionych?
@Meble_Kornik bardzo dziękuję 🙂 Działamy dalej w Twojej sprawie.
@Meble_Kornik niestety problem jest bardziej zaawansowany, dlatego żebyśmy mogli go naprawić mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę - czy możesz przesłać mi film z nagraniem z otwartą konsolą ? Włączysz ją dokładnie tak samo jak do zrzutów tylko dodatkowo potrzebujemy nagrania z zakładki "network", żeby sprawdzić jakie błędy tam występują.
Nagranie możesz podesłać na adres spolecznosc@allegro.pl (dodaj tylko link do tego wątku).
Wysłałem coś co mi się udało zrobić na maila,ale nie bardzo wiem czy o to chodziło dlatego przesyłam ten zrzut bo tam widać jakieś błędy może to coś pomoże bo już drugi dzień nie mogę nic wystawić a to moja strata.Mam nadzieje że w końcu ten błąd naprawicie.
@Meble_Kornik dziękuję za Twoją wiadomość, ale potrzebujemy filmik, na którym będzie widać błędy z zakładki "network". To co przysłałeś niestety nie pozwoli nam odnaleźć przyczyny tego błędu.
Na maila wysłałem to co umiałem zrobić mam nadzieje że to ten filmik.Proszę sprawdzić.
Dotarł ten mail?Dzieje się tam coś? Jest nadzieja że zrobicie coś z tymi błędami bo ja nadal nie mogę wystawiać i wznawiać ofert.Niestety ja na tym tracę a nie Wy.To już trzeci dzień.
Cześć, @Meble_Kornik. Tak, mail dotarł i już zajmujemy się Twoim zgłoszeniem.
Proszę, abyś pamiętał o dołączaniu linku do wątku z Gadane, gdy podsyłasz nam szczegóły na maila - to znacznie przyspiesza weryfikację.
Witam.Kolejny dzień mija a tu nadal nic nie mogę zrobić.Czy istnieje jakaś szansa że w końcu coś się zmieni? Po co mi takie centrum sprzedaży gdzie nie można wystawiać ofert na sprzedaż.
@Meble_Kornik przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale mam informacje, że błąd jest prawdopodobnie spowodowany przez natywnego tłumacza google chrome. Wyłącz go proszę i problem powinien zniknąć, ale daj nam proszę znać, czy to pomogło.