Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kliknięciu nadaj przesyłkę, przycisk nadaj przesyłkę nie jest aktywny. Po prostu nie mogę wygenerować żadnej etykiety, zamówić kuriera itp. Może ja coś źle robię, prosze o pomoc
@Toop-Gadzet Wskaż proszę numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy problem.
3c634b91-7583-11ee-98f1-a5cbfddb5876
3c634b91-7583-11ee-98f1-a5cbfddb5876 to DHL. Nie mam pojęcia jak wysłać tym bardziej że jest to przesyłka smart.
@Toop-Gadzet Widzę, że do obu zamówień udało Ci się już wygenerować etykiety. 🙂
Tak, dałem zapisz i wyskoczył mi regulamin przewoźników zaakceptowałem i poszło. Przycisk zamów przesyłkę nadal jest nieaktywny ( na szaro) jak na zdjęciu wyżej. Dopiero po zapisaniu mogę zamówić przesyłkę.