Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie mogę zmienić czasu wysyłki, jutro nie będę wysyłał i chciałem ustawić czas wysyłki na 2 dni i od 40 min nic się nie zmienia. Kółeczko się kręci a zmiany żadnej, w zeszłym tygodniu też miałem ten problem i musiałem specjalnie lecieć do pracy wysyłać paczki bo czas wysyłki się nie zmienił, ale jak rano zmieniałem na 1 dzień to nie było żadnego problemu.
Kółeczko się kręci około godziny, ale nie przejmuj się - jak przestanie to i tak zmiana nie będzie widoczna w ofertach.
@robinho_10 @TechartGSM @prescot_pl
Konsultuję tę sprawę. Proszę Was o cierpliwość.
Długo to potrwa? Nic się nie zmieniło a sprzedający ponoszą straty z tego tytułu...
@TechartGSM w tej chwili nie jesteśmy jeszcze w stanie tego określić. Zespół techniczny bada przyczynę tych problemów.
@TechartGSM @robinho_10 @prescot_pl dostałyśmy potwierdzenie, że opóźnienia związane z zapisywaniem danych są spowodowane pracami technicznymi, dlatego musicie uzbroić się w cierpliwość. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Przed okresem świątecznym zmieniłam dostawę na 21 dni, teraz chcę przywrócić poprzedni okres wysyłki na natychmiast ale nic się nie zmienia. Wcześniej zmiany zachodziły od razu
Ja dwie godziny temu potrzebowałem zmienić z "natychmiast" na "3 dni". Zadziałało od razu. Po godzinie mogłem już wrócić do pierwotnej opcji, więc zleciłem grupową edycję czasu wysyłki. Minęła ponad godzina, zmiany nadal nie są widoczne