anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałem wpłaty

grzechf1
#7 Wielbiciel#

dzień dobry

nie otrzymałem wpłaty za aukcję nr 10236547472. Proszę o odpowiedź 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pulkownik66
#19 Nestor#

@grzechf1  I co mamy w związku z tym zrobić?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzechf1 Zgodnie z zasadami, jeśli Kupujący w przeciągu 7 dni nie opłacił zamówienie, możesz wystąpić o zwrot prowizji.  Wniosek złożysz w zakładce Zamówienia. Przejdź do niej i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek, a następnie kliknij menu "Akcje" i wybierz "Zwrot prowizji".

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

grzechf1
#7 Wielbiciel#

Dzieki 

 

 

oznacz moderatorów