anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie chce podesłać protokolu uszkodzenia przesylki,proszę o pomoc allegro.

elektro-bis
#7 Wielbiciel#

Witam.

Klient  zglasza mi,że dostał uszkodzone świetlówki podczas transportu list numer 0000015622289J DPD.

Nie przesyła mi protokołu reklamacji, uszkodzenia gdzie go o to proszę.

  • Ja w miedzy czasie dosyłam mu nowe świetlówki na liście 0035900773326844813.
  • Prosze o pomoc kto pokryje mi koszt drugiej dostawy i uszkodzonych świetlowek.Dpd potrzebuje protokół reklamacji ..
  • Proszę o informację 
  • Pozdrawiam Dorota Gawron 
  • Elektro.bis
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@elektro-bis O które zamówienie chodzi? Czy kupujący rozpoczął dyskusję w tej sprawie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

elektro-bis
#7 Wielbiciel#

Przedostatnie zamówienie w spisie  Z dnia 10 kwietnia. Tak była dyskusja i zakończył informacją: :witam
chciałem tylko poinformować że nie będę tracił swojego cennego czasu na zabawe w protokół szkody z firmą kurierską o 10zł.Dziękuje.Pozdrawiam"

W międzyczasie poprosiłam klienta o doplatedo zamówienia na wartość 21 netto..

Proszę o informację co dalej mogę zrobić..

Pozdrawiam Dorota Gawron 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@elektro-bis Protokół nie jest wymagany, nie wiem co zostało ustalone w dyskusji.

oznacz moderatorów

elektro-bis
#7 Wielbiciel#

Ale wymaga od nas przewoźnik protokołu .Kto ponosi koszt transportu i uszkodzonego produktu ?

Jak mam uzyskać zwrot od przewoznika bez wymaganych dokumentów?

Co Państwo proponują?

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@elektro-bis Kupujący nie ma żadnego obowiązku sporządzać ani wysłać do sprzedawcy protokołu szkody, takiego wymogu zabrania UOKiK. Mimo to jego reklamację musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Widać, że ją uznałeś, ponieważ dosłałeś uszkodzone elementy. Przy zasadnej reklamacji koszty dostawy pokrywa sprzedawca, wynika to z przepisów.

Ze względu na uszkodzenia możesz złożyć reklamację u przewoźnika, jeśli on reklamację odrzuci, nie otrzymasz odszkodowania. Mimo to klient nie musi sporządzać i wysłać protokołu.

oznacz moderatorów

elektro-bis
#7 Wielbiciel#

To poproszę o zwrot prowizji za sprzedane świetlówki i koszt transportu.W ten sposób pomożecie w tej sytuacji..

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@elektro-bis Prowizję od sprzedaży zwracamy w sytuacjach gdy nie doszło do zrealizowania umowy lub Kupujący od niej odstąpił. W opisanej przez Ciebie sytuacji, niestety żaden z tych warunków nie jest spełniony. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

elektro-bis
#7 Wielbiciel#

Po raz kolejny Allegro nie pomaga sprzedającemu tak jak w naszym przypadku. 

No cóż. Trzeba przejść na **piiip**...

  • Pozdrawiam 
oznacz moderatorów