anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuję zestawienia sprzedaży

embesklep
#7 Wielbiciel#

Witam. Generując zestawienie sprzedaży z ostatniego miesiąca nie otrzymuję go na maila. 

Wyskakuje komunikat "Utworzenie raportu zostało zlecone.
Po wygenerowaniu otrzymasz go emailem" lecz nic nie pojawiło się od wczoraj. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@embesklep Cześć. Czy sprawdziłeś folder SPAM swojej skrzynki mejlowej? 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka Ja w tym samym temacie. Walczę z tym od tygodnia i wymieniam emaile z Zespołem Allegro (Odpowiedź na zgłoszenie nr "17890158" [ ref:_00D24aE05._5003VIi8hL:ref ])

Oczywiście sprawdziłem wszystkie skrzynki pocztowe, opisałem jak to robię i o której godzinie, a dziś nawet nagrałem film jak to robię (na prośbę kolejnej osoby z Zespołu). 

Wszystkie inne zestawienia (płatności, Allegro billing) przychodzą bez problemu. Sprawdziliśmy też zapytania API o orders i też działają. Ale zestawienia nie można dostać i nie ma żadnych komunikatów o błędzie.

Może ty coś wskórasz. Zestawienie Sprzedaży w csv pobieram na potrzeby raportów księgowych od ponad roku.  Nigdy nie było problemu. Kilkukrotnie polecałem je na tym forum tłumacząc jak go pobrać do Excela.

oznacz moderatorów

embesklep
#7 Wielbiciel#

 Nadal nie udało się nic wskórać? Zgadzam się - reszta zestawień działa poprawnie...

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Dziś po tygodniu korespondencji otrzymałem informacje, że raport został dostarczony 1-10-2021. Tak był. Tyle tylko że to był raport płatności a nie zamówień. 

Otrzymałem przeprosiny i informację o ponownym skierowaniu sprawy do działu technicznego.

Nie chce mi się już komentować. Na prośbę Allegro nagrałem nawet film jak próbuję pobrać raport, a w odpowiedzi dostaję info na temat zupełnie innego raportu.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@embesklep @annas14-firma Przepraszam Was za dłuższy czas oczekiwania. Wciąż wyjaśniamy tę sprawę, proszę o jeszcze chwilę cierpliwości 

oznacz moderatorów

embesklep
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem pomoc w postaci przesłanego zestawienia przez pracownika Allegro. Lecz nadal nie otrzymałem tego, który sam wygenerowałem 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@embesklep O !! to super wiadomość. Może ja też doczekam.

@ko_alka Czy my dwaj tylko korzystamy z tej usługi? Czy zostaliśmy tak wyróżnieni?

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka Niestety, dziś nie jest mój szczęśliwy dzień. Nadal żadnych wieści o możliwości otrzymania zestawienia sprzedaży. Ani tu ani na korespondencji z Zespołem. 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka Wygląda na to, że dzisiaj to też nie jest ten dzień. W temacie Zestawienia Sprzedaży cisza.

oznacz moderatorów

embesklep
#7 Wielbiciel#

U mnie zadziałało w dniu dzisiejszym.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Dostałem o17:43. Jednak to mój dzień. Dzięki

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@annas14-firma @embesklep Wczoraj problem został usunięty i powinno wszystko działać. Przepraszam, że musieliście tyle czekać. 

oznacz moderatorów