Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Generując zestawienie sprzedaży z ostatniego miesiąca nie otrzymuję go na maila.
Wyskakuje komunikat "Utworzenie raportu zostało zlecone.
Po wygenerowaniu otrzymasz go emailem" lecz nic nie pojawiło się od wczoraj.
@embesklep Cześć. Czy sprawdziłeś folder SPAM swojej skrzynki mejlowej?
@ko_alka Ja w tym samym temacie. Walczę z tym od tygodnia i wymieniam emaile z Zespołem Allegro (Odpowiedź na zgłoszenie nr "17890158" [ ref:_00D24aE05._5003VIi8hL:ref ])
Oczywiście sprawdziłem wszystkie skrzynki pocztowe, opisałem jak to robię i o której godzinie, a dziś nawet nagrałem film jak to robię (na prośbę kolejnej osoby z Zespołu).
Wszystkie inne zestawienia (płatności, Allegro billing) przychodzą bez problemu. Sprawdziliśmy też zapytania API o orders i też działają. Ale zestawienia nie można dostać i nie ma żadnych komunikatów o błędzie.
Może ty coś wskórasz. Zestawienie Sprzedaży w csv pobieram na potrzeby raportów księgowych od ponad roku. Nigdy nie było problemu. Kilkukrotnie polecałem je na tym forum tłumacząc jak go pobrać do Excela.
Nadal nie udało się nic wskórać? Zgadzam się - reszta zestawień działa poprawnie...
Dziś po tygodniu korespondencji otrzymałem informacje, że raport został dostarczony 1-10-2021. Tak był. Tyle tylko że to był raport płatności a nie zamówień.
Otrzymałem przeprosiny i informację o ponownym skierowaniu sprawy do działu technicznego.
Nie chce mi się już komentować. Na prośbę Allegro nagrałem nawet film jak próbuję pobrać raport, a w odpowiedzi dostaję info na temat zupełnie innego raportu.
@embesklep @annas14-firma Przepraszam Was za dłuższy czas oczekiwania. Wciąż wyjaśniamy tę sprawę, proszę o jeszcze chwilę cierpliwości
Otrzymałem pomoc w postaci przesłanego zestawienia przez pracownika Allegro. Lecz nadal nie otrzymałem tego, który sam wygenerowałem
@embesklep O !! to super wiadomość. Może ja też doczekam.
@ko_alka Czy my dwaj tylko korzystamy z tej usługi? Czy zostaliśmy tak wyróżnieni?
@ko_alka Niestety, dziś nie jest mój szczęśliwy dzień. Nadal żadnych wieści o możliwości otrzymania zestawienia sprzedaży. Ani tu ani na korespondencji z Zespołem.
@ko_alka Wygląda na to, że dzisiaj to też nie jest ten dzień. W temacie Zestawienia Sprzedaży cisza.
U mnie zadziałało w dniu dzisiejszym.
Dostałem o17:43. Jednak to mój dzień. Dzięki
@annas14-firma @embesklep Wczoraj problem został usunięty i powinno wszystko działać. Przepraszam, że musieliście tyle czekać.