Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam piszę odnośnie sytuacji które zdarzają się na allegro czyli o ocenach sprzedających przez nie uczciwych kupujących. W dniu 04.08.2022 o godzinie 11:07 klient zamówił towar z dostawą na paczkomat oraz wiadomością ,,Proszę żeby były wysłane dziś te dekory,, , oczywiście przesyłki zazwyczaj wysyłamy dnia następnego o czym informujemy na naszym koncie dostawa 2 dni, jednak na prośbę wysłaliśmy towar czyli umieściliśmy w paczkomacie. Dnia 05.08.2022 o godzinie 11:10 otrzymaliśmy komentarz ,, nie polecam,, z najniższą oceną za obsługę kupującego i zgodność z opisem, czyli równo po 24 godzinach po zakupie. Po tej informacji z kontaktowałem się z kupującym po czym w arogancki sposób poinformował mnie że wystawił komentarz ponieważ nie otrzymał przesyłki, oczywiście sprawdziłem i paczka jest w transporcie o czym poinformowałem kupującego przekazując mu informacje z nr. przesyłki które ma również dostępne na swoim allegro. Na ten moment klient nie odbiera telefonu. Sprawa zgłoszona do Allegro.
@Avar-Parts różne są Clienty , ocena jest bez treści , nic nie poradzisz .