anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widać zamówień w zakładce

MAMY ROZWIĄZANIE!
musashi2007
#13 Ambasador#

Dzień dobry,

zauważyłem, że nie mam na liście zamówień jednego zamówienia (tyle przynajmniej na razie):

identyfikator zamówienia: 1fc0c9b3-0908-11ed-a794-f7e7034bfc4a

Wszystkie maile przyszły, prowizja naliczona, wpłata dotarła, ale nie ma go na liście.

Następne zamówienie już widzę, ale mimo zakończonej płatności wciąż ma status "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA":

numer zamówienia: a0a8df40-090d-11ed-bfdc-35bd3e9ee578

Bardzo proszę o sprawdzenie czemu tak się dzieje.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
kostas11
#21 Demiurg#

@musashi2007 a nie wystawiłeś przypadkiem na Lokalnie może jest tu  https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@kostas11 
Nie. Na tym koncie nie mam nic wystawionego na AL.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 Przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia w zespole technicznym. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MEGA_FASHION
#9 Pomysłodawca#

U mnie taka sama sytuacja 

Numer zamówienia

d190b891-0911-11ed-ac2b-b7954401ce81

oznacz moderatorów
Scortea
#8 Zapaleniec#

U mnie ten sam problem. Ostatnie dwa zamówienia z listy maja status płatność rozpoczęta. Kolejne wpadają mejle ze opłacone są zamówienia, ale na liście w zamówienia od kupujących ich nie widać 

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@nat_not
U mnie wszystko jest już OK. Dziękuję za szybką reakcję i rozwiązanie problemu :).

oznacz moderatorów
bodykids
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem wpłatę , otrzymałem maila nowa wpłata od kupującego a w zamówieniach nadal płatność rozpoczeta

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@bodykids 
u mnie to samo 😕 

oznacz moderatorów
dorcia_zabawki
#7 Wielbiciel#

Hej od wczoraj dostaje mejle prowizja naliczona wpłata jest. A większość zamówień mam platnosc rozpoczętą. Jakiś błąd w allegro ?

Np: bcca7c32-0861-11ed-b8ea-e1283219ff0c

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

U mnie to samo, nie wyświetla się jedno z zamówień w zakładce zamówienia. Wpłata i email przyszły prawidłowo ale w zamówieniach go nie ma

oznacz moderatorów
SAVGAME
#9 Pomysłodawca#

Podobnie u mnie 

Meile dotarly a w zakladce zamowienia nie ma - przez co do automater tez nie dociera info o zakupie i platnosci i automater nie wysyla kodow klientom 😞 

oznacz moderatorów
shopeupl
#8 Zapaleniec#
  • Cześć, szybka sprawa, dostałem informacje o złożonym zamówieniu na e-mail do tego przeszła płatność na PayU a ja dalej nie widzę tego zamówienia u siebie, próbowałem wyczyścić cookies i użyć innej przeglądarki, niestety nic nie daje rady. 
oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

mi zamówienie z godz 17 pokazało się dopiero teraz, a zamówienie z godz 18 jest widoczne - status rozpoczęta - na maila przyszło powiadomienie o wpłacie

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@meduza @musashi2007 @shopeupl @Scortea @MEGA_FASHION @bodykids @dorcia_zabawki 

Zespół techniczny potwierdził, że pracuje nad usunięciem przyczyny występujących problemów.

Przepraszamy za nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów