Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zauważyłem, że nie mam na liście zamówień jednego zamówienia (tyle przynajmniej na razie):
identyfikator zamówienia: 1fc0c9b3-0908-11ed-a794-f7e7034bfc4a
Wszystkie maile przyszły, prowizja naliczona, wpłata dotarła, ale nie ma go na liście.
Następne zamówienie już widzę, ale mimo zakończonej płatności wciąż ma status "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA":
numer zamówienia: a0a8df40-090d-11ed-bfdc-35bd3e9ee578
Bardzo proszę o sprawdzenie czemu tak się dzieje.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
@musashi2007 a nie wystawiłeś przypadkiem na Lokalnie może jest tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane
@kostas11
Nie. Na tym koncie nie mam nic wystawionego na AL.
@musashi2007 Przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia w zespole technicznym. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
U mnie taka sama sytuacja
Numer zamówienia | d190b891-0911-11ed-ac2b-b7954401ce81 |
U mnie ten sam problem. Ostatnie dwa zamówienia z listy maja status płatność rozpoczęta. Kolejne wpadają mejle ze opłacone są zamówienia, ale na liście w zamówienia od kupujących ich nie widać
@nat_not
U mnie wszystko jest już OK. Dziękuję za szybką reakcję i rozwiązanie problemu :).
Otrzymałem wpłatę , otrzymałem maila nowa wpłata od kupującego a w zamówieniach nadal płatność rozpoczeta
@bodykids
u mnie to samo 😕
Hej od wczoraj dostaje mejle prowizja naliczona wpłata jest. A większość zamówień mam platnosc rozpoczętą. Jakiś błąd w allegro ?
Np: bcca7c32-0861-11ed-b8ea-e1283219ff0c
U mnie to samo, nie wyświetla się jedno z zamówień w zakładce zamówienia. Wpłata i email przyszły prawidłowo ale w zamówieniach go nie ma
Podobnie u mnie
Meile dotarly a w zakladce zamowienia nie ma - przez co do automater tez nie dociera info o zakupie i platnosci i automater nie wysyla kodow klientom 😞
mi zamówienie z godz 17 pokazało się dopiero teraz, a zamówienie z godz 18 jest widoczne - status rozpoczęta - na maila przyszło powiadomienie o wpłacie
@meduza @musashi2007 @shopeupl @Scortea @MEGA_FASHION @bodykids @dorcia_zabawki
Zespół techniczny potwierdził, że pracuje nad usunięciem przyczyny występujących problemów.
Przepraszamy za nieprawidłowości.