anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niechlujni kupujący

szwalniasukienek
#9 Pomysłodawca#

Cześć. Dostałam zwrot od klientki. Kupione żakiety zwinęła w kłębek i odesłała. Żakiety wyglądają jakby były psu z gardła wyjęte. Co jako sprzedająca, mogę z tym zrobić? Nie mam ochoty oddawać jej pełnej kwoty za żakiety, które będę musiała teraz pół dnia doprowadzać do pierwotnego wyglądu. 20220829_133635.jpg20220829_133644.jpg20220829_134333.jpg

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

zgadza się. Też nie chcę nikogo obrazić ale to facetów powszechnie się uważa za "niechlujów" - a w realu z moich doświadczeń hmmm 😉 

oznacz moderatorów

Milady8484
#9 Pomysłodawca#

Ech to działa w 2 strony. Raz dostałam kieckę zapakowaną tylko i wyłącznie w foliopak. Pomięta gorzej niż jakby pies się nią przez tydzień bawił. Taa byłam tak nie dobra, że dla spokoju sumienia przymierzyłam i odesłałam na lewą stronę, tej kiecce i tak nic już zaszkodzić nie mogło. 

Z drugiej strony jak dostaję coś w stanie idealnym to staram się w takim odesłać. Wkładam te kretyńskie papiery czy styropiany do środka butów, ładnie składam spodnie, zabezpieczam sprzączkę paska folią itp. I nawet złoszczę się jak przy rozpakowywaniu foliowe opakowanie się rozedrze, bo staram się żeby było w całości i szło to z powrotem zapakować jak by nie pasowało. 

Zakupy przez neta nie są łatwe, rozmiar rozmiarowi nie równy. A sprzedający oraz producenci często tego nie ułatwiają. Kupię jedne buty mężowi w rozmiarze 46 ledwo się wciśnie (wkładka 30) żeby nie było zostawił je sobie. Nauczona doświadczeniem kupuję następne w rozmiarze 47 (wkładka 30.5). No powinny być idealne skoro tamte były ledwo ledwo, a są o 2 rozmiary za duże....

Ostatnia akcja. Noszę długość spodni 105-108. B.T.C. sprzedaje we w długościach od 103-107. Jako że mam dosyć latania cały dzień i przymierzania to znalazłam sprzedającego co ma je w wielu wariantach i moim rozmiarze. Niestety nie podawał żadnych wymiarów, większości na stronie sklepu nie było wiec sprawdzić nie umiałam. Podał by chociaż tę długość to większości bym nie zamówiła. A tak zamówiłam 7 par. 3 Pasowały, 3 były za krótkie, a jedne to przysłał coś czemu na kolanach brakowało 1/4 materiału i to nie je zamawiałam...  Plus jeszcze 2 rzeczy dla córki z czego leginsy odpadają ze względu na paskudny w dotyku materiał. Tego też nie jestem w stanie sprawdzić przed zakupem. Z racji tego ze darmową dostawę DPD miał dla max 1 sztuki w paczce, a rzeczy były miedzy 25-42zł to zapłaciłam za kuriera normalnie. Teraz wystarczyło grzecznie zapytać tu na forum, nie sprzedawcę czy jest szansa dostać na odesłanie darmową etykietę, bo w końcu i ja i aukcja miała smart. A ja płaciłam za wysyłkę ze względu na większą ilość sztuk w paczce. I już ochrzan od użytkownika jaka to jestem nie dobra i naciągam sprzedających. No  nawet jakby wszystko pasowało to tych spodni z wielkimi dziurami nie zamawiałam i i tak by musiały wrócić. A od sprawdzania wymiarów towarów nie jestem ja, to powinno być w aukcji. Jak nie jest to sprzedający powinien się liczyć z większą ilością zwrotów. Wysyłanie kurierem tylko 1 ciucha max w paczce też trochę nie fair ale ok widziałam to i zgodziłam się. Czy jestem naprawdę takim złym kupującym jak połowę zwracam??? Przez 16 lat miałam 2 zwroty. Dopiero ciuchy i buty to zmieniły. Choćby człowiek na rzęsach stanął, różnicy wymiarów nie przeskoczy. Materiału tez nie dotknie, a te dla córki były naprawdę paskudne w dotyku...Ja bym w tym nie wychodziła, a co dopiero dziecko...

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@Milady8484 Pisząc na tym forum z perspektywy kupującego musisz się pogodzić z tym, że będziesz w niewybredny sposób znieważana i wykpiwana. Tak tutaj po prostu jest i w dużej mierze jest to zasługa administracji forum. A ten użytkownik, który nie czytał Twoich wpisów, tylko bredził coś o niepłaceniu za wysyłkę i próbował Cię wpędzić w poczucie winy, nie jest zwykłym półanalfabetą, który nie rozumie, co się do niego pisze, tylko kukiełką moderacji podstawioną tu po to, żeby mieszać ludziom w głowach i wyprowadzać ich w pole. Wcześniej piał w jednym chórze ze sprzedawcami i z całej siły pluł na kupujących, a teraz udaje ich przyjaciela. Nie daj się na to nabrać i uważaj na jego "rady", bo on jest tu tylko po to, żeby dezorientować kupujących i namawiać ich do niekorzystnych posunięć. Najczęściej jest to nakłanianie kupujących do wszczęcia dyskusji i odwleczenia zwrotu należnych pieniędzy o kolejne 14 dni w nadziei, że w międzyczasie minie termin składania wniosku o rekompensatę z POK i taki kupujący zostanie na lodzie.

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

czy ja wiem - może masz rację - za mało tu bywam aby ocenić 🙂 Ja nie traktuję Kupujących jako "wrogów" - ale wywodzę się z handlu hurtowego od 17 lat gdzie wpajano mi wartości w sprzedaży i uczono ,że to kupujący płaci mi pensję - nie firma  - i sądzę ,że jednak większość z nich ( Kupujących ) to ludzie bezkonfliktowi i można się porozumieć. Niestety jak wszedzie  znajda się ..... i na tym poprzestańmy 😛

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

zgadza się Milady8484  - to działa zawsze w dwie strony.

Ja staram się podawać wymiary na aukcji - co się tylko da - dzięki temu - wydaje mi się ,że mamy bardzo mało zwrotów. Oczywiście masz rację - materiału się nie "pomaca" przez monitor - dlatego jest opcja zwrotu jak komuś nie odpowiada zakupiony produkt 🙂 

Tylko z szacunku - ja wysyłam zawsze w nowych kopertach "bąblowych" 🙂 + dodatkowo ciuszek zabezpieczony w środku folią - i marzę o tym - aby w takim stanie przychodził zwrot ( chociażby w tej samej kopercie w której dostał ode mnie kupujący - a nei w reklamóce czy worku na śmieci 😛

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@-Butik-Julisia- wiesz, może komuś niechcący się rozedrze koperta i nie nadaje się już do wysłania, dlatego wysyła w reklamówce/worku na śmieci, bo nie ma nic lepszego. I wcale to nie musi oznaczać braku szacunku ani uszkodzonego towaru, bo nawet wysyłając w reklamówce/worku na śmieci da się dobrze zabezpieczyć paczkę i elegancko zapakować towar. Na pewno dużo ekologiczniej tak niż kupować specjalnie nowy karton/foliopak 🙂

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

tak - tylko wtedy bym o tym nie pisał. A wyglądało to tak - ,że były ciuchy zwinięte w kłębek - wpierniczone do czarnego worka na śmieci z naklejonym listem 😄 Nie wolno mi prasować / prać - ingerować w nowe ciuchy - tz. nie robię tego bo skoro ktoś kupuje u mnie nowe ciuchy to mają być nowe. Takie mam zasady.

Inna sytuacja to inne ciuchy także zwinięte byle jak - na lewej stronie - z plamą po kolacji  😛 No i co z tym fantem miałem zrobić ? Nic - co ok dałem po rodzinie a co się nie nadawało do śmieci.....

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@-Butik-Julisia- w outlecie dawaj

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

tak oczywiście - sprzedaję także jako towar nowy z wadami. Ale też nie wszystko się do tego nadaje:)  Tak czy siak - u mnie zwroty to czesto "jajko niespodzianka" - nigdy nie wiesz czego się możesz spodziewać 😄 ps. do paczek daje drobne gratisy - raz w zwrocie dałem ułamaną cześć gratisu 😛 

oznacz moderatorów