Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Dostałam zwrot od klientki. Kupione żakiety zwinęła w kłębek i odesłała. Żakiety wyglądają jakby były psu z gardła wyjęte. Co jako sprzedająca, mogę z tym zrobić? Nie mam ochoty oddawać jej pełnej kwoty za żakiety, które będę musiała teraz pół dnia doprowadzać do pierwotnego wyglądu.
Masz prawo potrącić tyle o ile zmniejszyła się wartość zwróconego towaru, musisz się liczyć jednak z tym że może być dyskusja, może być "odpowiedni" komentarz, ale masz prawo potrącić.
Może przydałaby się dodatkowa informacja w zakłądce podczas wykonywania zwrotu przez klientów w jaki sposób należy traktować zwracany towar , który defacto już nie należy do nich i jakie mogą ponieść konsewencje jeśli w wyniku ich działania towar utraci na wartości . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
można i co ? reguluje to prawo a wg. prawa można odesłać bez metki , w zastepczym op. itd.
Ty ew. możesz pomniejszyć wartość zwrotu i ...... czekać na negatyw. Bo jakim człowiekiem być aby w takim stanie odesłać towar ?
@szwalniasukienek, rozumiem Twoją irytację, natomiast wysokość zwrotu środków nie może być uzależniona od "braku ochoty" na 100% zwrot pieniędzy. Jeśli towar faktycznie stracił przez to na wartości i umiesz to udowodnić - wtedy takie obniżenie kwoty zwrotu może mieć uzasadnienie.
a jak udowodni - a Klient da negatyw - skasujecie komentarz ? Proste pytanie ...
@-Outlet-Butik-, co do zasady, kupujący ma prawo do subiektywnej opinii. Przypadki, w których kasujemy komentarze, opisaliśmy tutaj.
mr_oma wtedy takie obniżenie kwoty zwrotu może mieć uzasadnienie.
W czym uzasadnienie ?? chyba w otrzymaniu negatywa - bo skoro ktos jest na tyle bezczelny aby w takim stanie odesłać towar to nawet mu powieka nie mignie jak będzie pisał negatywa z 1 gwiazdkami.
Nie rozumiem - czemu sugerujesz coś sprzedawcy co w założeniu dla 99,99% sprzedających jest bez sensu i na jego szkodę.
subiektywnie : "kierowanie się osobistymi względami, upodobaniami, obawami, uprzedzeniami i pragnieniami w ocenie faktów i jako miernik dobra i zła"
Szkoda ,że prawo nie jest subiektywne - wtedy można by okraść bank i powiedzieć ,że wg. mojej subiektywnej opinii - tak ma być i spadać 😄
Za tym proponuje walczyć z allegro tak jak one walczy o prawo klienta, kiedy robimy wszyscy zakup? Ile nas jest 15 milionów? Kupimy wszyscy coś na oficjalnym allegro koncie , zrobimy zwroty i wystawimy negatyw? Czemu nie subiektywna opinia bo mi się nie podoba portal , sprzedawca i magazynier a tym bardziej opakowanie 🤣🤣🤣
Zamiast sama się męczyć, oddaj do pralni, weź fakturę i w ten sposób masz podstawę do odliczenia kosztów faktury za przywrócenie garderoby do stanu pierwotnego.
pewnie ,że może. Tylko wracam do mojego pytania odnośnie pomocy w komentarzu.
Bo coś ucichło ....
Zakładam ,że szwalniasukienek zaniesie do pralni - dostanie FV - pomniejszy wartość FV od zwrotu.
Potem negatyw ( być może - ale zakładam ,że tak ) - z tym związany spadek sprzedaży czy tam utrata smarta = to samo. Potem prośba o usunięcie komentarza z argumentacją zgodną z prawdą - olanie prośby przez kupującego , potem prośba do Allegro - Allegro o subiektywnej i finalnie za odzyskanie paru zł - firma traci kilka tysięcy na spadku sprzedaży.
Tak czy pierniczę ?
Czy w związku z tym ma dać sobie jeździć po głowie ??? Na negatyw odpowiedzieć prawdę, szkoda, że pokazać zdjęcia nie można, ale trzeba się cenić i szanować.
A takich kupujących na czarną listę z komentarzem, że działa na szkodę. Ale jednocześnie trzeba pamiętać, że zgodnie z polskim prawem nie można kupującemu ograniczać dostępu do zakupu, czyli jeśli czarna lista to trzeba mieć sklep stacjonarny i wtedy ograniczasz wyłącznie dostęp poprzez internet ale może dokonać zakupu osobiście.
Świat nie kończy się na allegro.
Dokładnie tak jak piszesz, allegro pozwala na takie traktowanie sprzedawców i nic z tym nie zrobisz. Może się obudzą jak sprzedawcy uciekną do konkurencji.
Cóż, jak widać można ...ja bym tak nie mógł ...
Czy to ja jestem dziwak ? Wg. mnie nie ....
Bardzo rzadko coś zwracam, odsyłam ... ale się zdarza ...
Jakiś czas temu buty ...okazały się totalnie za małe ...otrzymałem je tylko w oryginalnym, typowym pudelku, a pudełko w foliopaku ..
Ja pudełko z butami owinąłem folią bąbelkową, calość w większy kartonik, po bokach jeszcze troszkę wypełnienia ? Za dużo ? Może i trochę tak, ale przynajmniej byłem pewny, że dojdzie na 99,99 % w takim stanie, jak wysłałem i nikt mi nic nie zarzuci !!
Po prostu jako kupujący od ponad 17 lat w Internecie, bardzo wiele razy otrzymalem towar czy to słabo lub bardzo słabo opakowany, uszkodzony itd. i to mnie nauczyło, żeby cokolwiek wysyłając pakować i zabezpieczać bardzo solidnie !!
zgadzam się w 100%. Ale uwierz ,że jesteś wyjątkiem.
U mnie zwroty ( ciuchy ) przychodzą pomięte, poplamione - serio nawet nie obrócone na poprawną stronę - tylko jak ktoś z du.... ściagnał tak zwinął i walnął do koperty , worka na śmieci ( też bywały ) itd
I mnie to po prostu pieni ,że allegro nie pomaga z taką patologią. Wg. mnie procedura : foto otrzymanego zwrotu przez sprzedawcę - pomniejszenie wartości lub odesłanie towaru w całości. Z negatywem ew. Allegro pomaga - tyle.
Tak szczerze ja co 2 rzecz muszę wywalić do śmietnika - bo z szacunku do kupujących - nie jestem w stanie wysłać takiego produktu,......
Oczywiście cześć przychodzi wzorowo - zabezpieczona itd - za to Kupującym - bardzo dziękuję bo to objaw szacunku do człowieka.
Bo na allegro powinna być możliwość oceniania klienta - poniżej pewnego poziomu nie powinien mieć taki klient możliwości zakupu.
lub wspierać swoich Klientów ( Sprzedawców ) - w sprawach oczywistych 🙂
Tak jak "wspierało" i "wspiera" do tej pory :D!
Naprawdę nie chcę tu nikogo urazić ale wydaje mi się że masz bardzo trudnego docelowego klienta.