Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy w końcu przestaniecie pomagać w szalowaniu sprzedających ! Przecież sprzedający tez są klientami "allegro" !
Chodź o towary wyłączone z trybu 14 dniowego. Przez wasze działania ja dostaje negatywy i spadają statystyki. Ludzie nie rozumieją co się do nich mówi i nie rozumieją że towaru wyłączonego z trybu 14 dniowego nie można zwrócić. Pracownicy przyznają środki z POK ale nie tłumacza klientom, że my mamy w 100% rację i to tylko ich dobra wola (nie rozumiem dlaczego) że zwracają środki nie obciążając nas. I w dodatku za każdym razem tłumaczenie pracownikowi co i jak oraz dlaczego jest naprawdę irytujące i męczące.
Coraz więcej ludzi ma problem z czytaniem ze zrozumieniem i tyczy się to także pracowników allegro uczestniczących w sporach jak i klientów. Wprowadzają ludzi w błąd a później oni mszczą się na nas szkalującymi komentarzami. Proszę o dodanie jakiejś informacji przed zakupem że kupujący przy kupowaniu towaru wyłączonego z trybu 14 dniowego nie może go zwrócić. żeby wyskakiwało jakieś okienko gdzie będzie konieczne zaptaszkowanie pola.
I nie wiem kto przeniósł poprzedni mój temat i połączył z innym !
@cFiat Stwórz i podepnij do takich odpowiedni formularz zwrotów. Wtedy nie będą mieli takiej możliwości. https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow/dodaj
Takie podstawy to mam ogarnięte ale jak widać nie czytają co tam jest napisane i oni wiedza tylko i wyłącznie wszystko i najlepiej. Nie ma żadnej dyskusji, allegro tak ich rozkokosiło że żadne argumenty do nich nie trafiają a allegro jeszcze ich w takim przeświadczeniu utrwala !
@cFiat Wasze uwagi na ten temat zostały przekazane do odpowiednich osób, tak jak Ola napisała w tym wątku. Jeśli masz pomysł na usprawnienie procesu zwrotów zachęcam Cię do zgłoszenia go w tym dziale.