Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał paczki i wróciła, ale nie został zgłoszony zwrot. Opłata była wykonana z góry, czy takie coś kwalifikuje się na zwrot? Z klientem nie mam kontaktu, więc nie wiem czy chce ponowną wysyłkę czy chce zrobić zwrot.
@mikezaMasz racje, ja nie miałem z tym problemu. Jak paczka stała to zwykle zaraz klient dzwonił a ja dzwoniłem żeby sprawę wyjaśnić o co chodzi. Fakt, część z takich zdarzeń było z winy kuriera niestety i głupa rżnął że niby klienta nie zastał a klient nerwowo oczekuje cały dzień na kuriera. Pisałem do opiekuna i kazałem zaznaczać że paczka wraca do punktu z winy kuriera. Efektem było, ze nie naliczali mi nic. Gorzej jak klient przekładał odbiór lub adres dostawy bo trzeba było wtedy dopłacać do transakcji.
@ZibiK30 poszukaj sobie w uzasadnieniach wyroków, jak to Sądy liczą
to od razu będziesz za ich reformowaniem
RED nie wiesz? , blondynka 😁
@Ozin55 Zwrotu środków sprzedający dokonuje bezzwłocznie, ale ma na to 14 dni, możesz poczekać, możliwe że kupujący wyśle jakąś wiadomość.