Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, chciałbym się upewnić czy aby mam rację.
Jedna z klientek zakupiła towar nie w smarcie, wybierając przesyłkę allegro przesyłka polecona. Zapłaciła coś ponad 30 zł . Niestety kupująca podała błędny adres, mianowicie numer ulicy bez mieszkania. Paczka do mnie dzisiaj wróciła. Jak wiadomo paczka nie w smarcie zwrot jest płatny i zostałem obciążony jej powrotem. O ile się nie mylę, nieodebranie paczki można traktować jako zwrot towaru bez podania przyczyny. Z tym, że ja poniosłem koszty zwrotu, a nie kupująca tak jak to zawsze jest przy normalnym zwrocie. Zadzwoniłem do klientki i zażądała zwrotu pieniędzy, po czym grzecznie jej wyjaśniłem , że koszt zwrotu ona powinna ponieść, bo jest to jak zwrot towaru , a tego nie zrobiła i zaproponowałem zwrot kwoty minus paczka. Czyli zwrot samej kwoty towaru. Gdyż tak jak wspomniałem już opłaciłem 2x razy przesyłkę w jedną i drugą . Jeśli się mylę proszę mnie wyprowadzić z błędu. Dzięki. Pozdrawiam
Wystarczy wklepać adres w google maps i zobaczyć, że to blok . Czyż to nie dowód ? A jeśli według Ciebie nie, to znaczy że mówisz , że poczta kłamie i nakleja naklejki na paczki od tak i utrudnia życie kupującym i sprzedającym? Proponuję nie widzieć wszędzie "teorii spiskowych " Kupujący jak każdy człowiek popełniają błędy, jak i sprzedający. Grunt to to zauważyć, a nie obarczać winą cały świat tylko nie siebie.
przytulprodukt takie przypadki bywają , musisz decyzję podjąć sam . Pacjenta na CL
@przytulprodukt Taaa kupująca z gatunku " ja popełniłam błąd - ty musisz za to zapłacić". To typowe u niektórych kupujacych - nie czytają, nie sprawdzają, a chyba i nie do końca potrafią pisać :). Co musisz zrobić? Oddać pieniądze potrącając koszty zwrotu. Możesz oddać całość - ale według mnie i tak nie unikniesz negatywa. Pani będzie obwiniała ciebie, pocztę, telefonię, allegro - tylko nie siebie. Decyzja należy do Ciebie 😁 Ps dla US powinieneś mieć jakąkolwiek pisemną formę odstapienia przez kupującą.
@przytulprodukt Oddaj koszt za sam towar, nie czekaj, aż założy Ci spór, wtedy będzie większy problem. Ustawa nie nakłada obowiązku przesłania oświadczenia w formie pisemnej.
xyz96 lol , w ineresie kupującego jest posiadanie potwierdzenia tegoż dokumentu .
@mdrogeria gol, to nieprawda. Kupujący nie ma obowiązku przesyłać oświadczenia na piśmie. Może mieć inny dowód.
@xyz96 ale US wymaga dowodu.. nie możesz powiedzieć : zadzwoniła.. 😞