Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka dokonała zakupu Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie. Niestetynie odebrała paczki, teraz paczka wraca do mnie. Nie będę płaciła pobrania za własne rzeczy sprzedane aby odebrać paczkę. Jak mam rozwiązać tą sytuację?
@Es-dom sprzedałeś jako firma czy osoba prywatna ? Klient się odezwał, odstąpił od umowy ?
Jako firma, z klientem brak kontaktu, w śledzeniu przesyłki wiem że nie odebrał paczki z Poczty i po tygodiu została zwócona do mnie jako pobranie
Wystawianie przedmiotów z możliwością odbioru osobistego oraz za pobraniem jest ryzykowne i osobiście odradzam taką formę .
@Es-dom powinieneś odebrać w sumie i tak allegro Ci doliczy do rachunku, nie masz wyjścia więc jak przyjdzie to przyjmij 🙂
Do klienta napisz że paczka czeka na odebranie + że ma opłacić koszt powrotu i ponowną wysyłkę, jak oleje pozostanie Ci sprawa w sądzie ( do wygrania bez problemu ale czasochłonne )
Jak będziesz miał dużo takich paczek to zrezygnuj z pobrań 😞
@Es-dom Jaka była przyczyna nie odebrania przesyłki?
Jeśli była to ODMOWA lub KURIER NIKOGO NIE ZASTAŁ jest to nie wywiązanie się z umowy po stronie klienta.
Towar jest nadal jego własnością nawet pomimo tego że go nie odebrał.
Wyślij mu wiadomość i poinformuj, że w związku z nadaniem przesyłki poniosłaś koszty nadania i wzywasz go do zwrotu Ci tych środków oraz opłacenia kolejnej wysyłki.
Pamiętaj też, że za powrót paczki do nadawcy również otrzymasz fakturę do uregulowania więc te koszty też kupujący powinien Ci zwrócić.
Jeśli nie zrobi tego dobrowolnie to zostaje Ci droga sądowa.
Możesz podesłać kupującemu ten artykuł jeśli nie będzie chciał dobrowolnie uregulować tych kosztów.
https://www.flynerd.pl/2016/08/nie-odebrana-wysyka-za-pobraniem-jak-z.html
Na przyszłość polecam nie udostępniać metody wysyłki za pobraniem. Unikniesz takich nieprzyjemnych sytuacji.