Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
temat stary jak świat ale może coś się zmieniło w kwestii skutecznego ubiegania się o zwrot środków za nieodebraną przesyłkę "za pobraniem", kupujący notorycznie ignoruje wszelkie moje przypomnienia typu telefon, sms, email, czy są jakieś skuteczne sposoby na takich kupujących? pozdrawiam,
@wunder Niestety, jedynym skutecznym sposobem jest nieudostępnianie pobrań
@wunder nadal jedynym skutecznym sposobem jest wyłączenie tego typu przesyłek,ja nie mam, ale jak ktoś bardzo chce za pobraniem, to dzwoni, albo pisze i dopiero wtedy wysyłam
zawsze jakieś wyjście to jest, wkurzające jest, że serwis allegro nie jest tak skuteczny wobec kupujących jak sprzedawców bo przecież w tej kwestii sprawa jest prosta, niewymagająca decydowania, która ze stron ma rację, a możliwości zablokowania środków z pierwszej dokonanej przez takiego delikwenta transakcji (pokrywającej koszt nieodebranej przesyłki) nie byłaby pewnie trudna technicznie do wykonania, a skutecznie by eliminowała tego typu problemy-taka sugestia dla serwisu allegro
@wunder "możliwości zablokowania środków z pierwszej dokonanej przez takiego delikwenta transakcji (pokrywającej koszt nieodebranej przesyłki) nie byłaby pewnie trudna technicznie do wykonania"
Trudna pewnie nie ale byłoby to niezgodne z prawem 😉
to słabe to prawo😂 bo faktycznie trzeba zlikwidować opcję "za pobraniem" albo z uśmiechem znosić nieuczciwych klientów ale skoro sprzedający podlegają wielu skutecznym środkom nacisku ze strony serwisu to dlaczego nie działa to w obie strony🤔
@wunder Odzyskasz prowizje jak masz dowód na brak transakcji, wg regulaminu Allegro opłata transakcyjna jest bezzwrotna, Nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego - same problemy z tym.