Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie odnośnie przewidywanego czasu dostawy.
Zadałem już kilka pytań poprzez czat/mail do obsługi i za każdym razem dostałem odpowiedź ogólnikową, a po prośbie o doprecyzowanie zostałem za każdym razem "olany" ("przekażę sprawę do odpowiedniego działu i wrócę z odpowiedzią" - która nie następowała)
Chodzi o przewidywany czas dostawy w moich ofertach.
Mam ustawione wysyłka 24h, wszystkie paczki wysłane w terminie. Żadnych opóźnień po stronie przewoźników, wszystko dostarczone następnego dnia tak jak powinno być (sprawdziłem każdą przesyłkę).
We wszystkich moich ofertach natomiast czas pokazywany jest nieprawidłowo.
Np. od godziny 0.00 do ok. 14 pokazuje prawidłowo (np. w poniedziałek o 12 pokazuje dostawę pojutrze). Natomiast od ok. 14 wydłuża czas o jeden dzień (zamiast na środę pokazuje na czwartek). Tak samo pokazuje w zamówieniach (np. dzisiaj - zamówienie o 12.50 pokazuje dostawa w środę, zamówienie złożone o 14.46 już na czwartek - ten sam przewoźnik).
Dzieje się tak od poniedziałku do czwartku, natomiast w piątki, soboty i niedziele pokazuje prawidłowo "dostawa na wtorek".
Mam z tego tytułu straty, bo w środę wieczorem dostawy do paczkomatu pokazuje na poniedziałek, gdzie powinno na piątek (a jeszcze jest sobota po drodze). Dużo ludzi przez to rezygnuje z zakupu (od środy praktycznie nie ma sprzedaży).
Czy ktoś mi wyjaśni o co tu chodzi?
Dodam tylko, że problem występuje na tym jednym koncie. Na pozostałych dwóch czasy są wyświetlane prawidłowo.
Z tym to chyba ciężka sprawa i nie wiem kto to mógłby wyjaśnić.
Ja też mam czas dostawy ustawiony na 24h - w większości ofert. Niestety, czasem zdarzają się opóźnienia (np. 1-2 dni - brak towaru). Ale też wysyłam towary w dniu zamówienia - w miarę możliwości. U mnie kurierzy maja "trasy", więc nie mogę ustawić sobie żadnych godzin granicznych. UPS (Allegro One i kurier Allegro UPS) - jest w godz. 10:00 do ok. 13:30 .
InPost odbiera przesyłki w godz. 10:30 do 14:00.
Na Pocztę Polską i Orlen muszę zawieźć osobiście przesyłki - 12km do przejechania - do 13:45.
Jeszcze niedawno Allegro pokazywało mi dostawę w sobotę - jak ktoś zakupi w środę, czwartek, i piątek do południa i wybierze paczkomat - to ma dostawę w sobotę (jak ma smarta).
No i z tym też są problemy - klient kupuje towar w czwartek, lub w piątek do południa, wysyłka Allegro Paczkomat SMART. Allegro pokazuje mu dostawę w poniedziałek. A ja wysyłam towar w piątek, w sobotę jest już do odebrania, a w poniedziałek paczka wraca do sprzedawcy. A klient zgłasza reklamację, bo paczka miała być dopiero w poniedziałek.
Ale jest też druga "strona medalu" - to rzeczywisty czas dostawy.
Allegro podaje przewidywany czas dostawy - i bardzo dobrze. Tylko żeby jeszcze kupujący potrafili to przeczytać i zauważyli w "ścieżce zakupowej", że ten czas zależy od sposobu wysyłki. To nie wina Allegro, lecz kupujących, bo nie chce im się czytać.
Masz chyba jakiegoś "super przewoźnika", który dostarcza twoje przesyłki na drugi dzień w ilości 100%. Nie wiem, czy ktoś może jeszcze się takim wynikiem pochwalić, bo ja na pewno nie mogę. W szczególności, że wszyscy (chyba) przewoźnicy już zmienili w regulaminach terminy dostaw na 2 dni robocze.
A Allegro polecony to zupełnie nie ma żadnego terminu - czyli 30 dni, dopiero po tym czasie można składać reklamacje.