anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidlowy system jezdny szafy wg 1 kupującego a brak reklamacji od innych kupujących

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

Witam, mam klientke ktora zakupila szafe z systemem jezdnym task jak w opisie (podana firma systemu jezdnego) po montazu twierdzi ze ten system jest nic niewarty i żada wymiany na inny solidniejszy system jezdny.

Wyslalem to do producenta jako reklamacje, i nie sa w stanie zaoferowac innego systemu do tego modelu oraz wg nich ten system jest w 100 % dopasowany (produkcja w setkach sztuk) bez zadnych komplikacji w systemie jezdnym. 

Ja jako pośrednik, sprzedający potwierdze teze producenta poniewaz tez na codzien sprzedaje sie dużo tych szaf z tego modelu z tym systemem i bez ani 1 reklamacji dot.systemu jezdnego.

Po odmowie zaoferowania innego systemu jezdnego klientka łudzi negatywna opinią, gdzie dostala screna w mojej odpowiedzi że producent niema czym tego zastąpic. Kupująca sama dokonala zakupu bez zadnych szybszych zapytan oraz namów.

Co zrobic z takim pasożytem ? Bede wdzieczny za jakies wskazowki

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

RED
#21 Demiurg#

reklamację się odrzuca, a nie coś tłumaczy

zawsze masz szanse trafić na kogoś myślącego inaczej

jeżeli system jezdny nie ma wad i producent zaleca go tego produktu

to po co pisać coś innego

program usterka pokazuje jak można zniszczyć, źle zamontować dosłownie wszystko

polecam odcinek z drzwiami suwanymi

to zobaczysz co jak można z system jezdnym zrobić

oznacz moderatorów

Glamourmeble24
#7 Wielbiciel#

No tak to racja, lecz jesli odrzuce reklamacje i sa ku temu twarde podstawy a kupujaca po zlosci i tak wystawi negatywa to jak z tym walczyć , jak to rozwiązac by uniknoc negatywa w slusznej sprawie?

Bo moim zdaniem sprzedajacy tez powinni miec cos do powiedzenia w tej sprawie na allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Glamourmeble24 negatyw to jeszcze nic przy dyskusji i wypłacie rekmpensaty z POK , najgorsze jeszcze przed Tobą .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@glamour-meble24 Bo moim zdaniem sprzedajacy tez powinni miec cos do powiedzenia w tej sprawie na allegro.

Nie na allegro, negatywa tak czy tak możesz dostać 😞 skoro masz podstawy do odrzucenia to odrzuć 🙂 jak nie kupujący to allegro będzie szantażować POK i obciążeniem a wtedy udasz się do UOKIK lub sądu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

Jak zajmowałem się sprzedażą mebli to większość reklamacji na złe prowadnice, brak możliwości wyregulowania frontów itp. załatwiałem w bardzo prosty sposób: "Proszę o zmierzenie przekątnych mebla i sprawdzenie czy bryła stoi poziomo". Na miejscu jeździło się do klientów i kasowało opłatę serwisową a przy sprzedaży internetowej klient musiał nagrać filmik. 

Nie ma co nazywać klienta pasożytem tylko trzeba mu wytłumaczyć dlaczego system może działać nieprawidłowo.

oznacz moderatorów

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

Ok zalece jej przeprowadzenie takiej inspekcji z przekątną, dzieki  za informacje.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@glamour-meble24   "... klientka łudzi negatywna opinią,..."

Zaraz, zaraz,  negatywną opinię  to klientka może wystawić  dla wyrobu czyli  dla  szafy  skoro jej się  nie podoba. Mam nadzieję  że  taka opinia nie będzie miała wielkiego wpływu na dalszą sprzedaż.

Natomiast uważam że nie ma podstaw  wystawiać negatywnej opinii tobie jako sprzedawcy ponieważ  dołożyłeś wszelkich starań aby jej pomóc.  Jeśli tak postąpi masz moralne  prawo  a nawet obowiązek wystąpić na drogę sądową o naruszenie dóbr osobistych.  Musisz ją  o tym zawiadomić, lepiej wcześniej  zanim narobi kłopotów.

Opinię  wydaną przez producenta trzymaj, ona może być niezbędna  i pomocna w przypadku rozpoczęcia przez kupującą dyskusji  Allegro.

oznacz moderatorów

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

Mądre podsumowane tej dyskusji, dzieki za informacje

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Mam u siebie w domu sporo mebli - wszystkie montowałem "własnoręcznie". Jak postępuje się zgodnie z instrukcją obsługi - wszystko przebiega prawidłowo. Należy tylko czytać i patrzeć na rysunki. Kilkukrotnie zmieniałem montaż systemu prowadnic - no cóż... amator, może pomylić się w montażu. Jednak po dokładnym prześledzeniu instrukcji montażu - wszystko się wyjaśniło. Tylko w jednym przypadku był problem - brak w komplecie "dystansów do zawiasów" - ale poszedłem do zwykłego sklepu stacjonarnego, nawet u nich nie kupowałem tych mebli (tylko inne) - i ściągnęli mi je od producenta. 

Ostatnio zamawiałem meble do kuchni - 7 tys. zł, koszt montażu przez firmę - 10% czyli 700 zł, poza firmą - ci sami montażyści - koszt 350 zł. Wybrałem ta drugą, tańszą opcję. Efekt - po pół roku wszystkie blaty do wymiany, napuchły od wody, a nie ma do kogo reklamować - moja pazerność przyniosła ujemne skutki. Zamówiłem więc nowe blaty, sam je dopasowałem, wyrżnąłem otwory, sam je zamontowałem, zabezpieczyłem i uszczelniłem - wystarczyło przejrzenie 2-óch filmów w internecie. Teraz mogę je całe zalewać wodą, mogę lać wodę po płytkach na ścianie, mogę wylewać wodę poza zlew - 2 lata i nie ma żadnych śladów ani usterek. Lecz "silikonowanie" zajęło nieco czasu, zlew również jest osadzony za silikonie, a nie na uszczelce i zaczepach. 

Program "Usterka" - hehh.... Oglądam cały czas. Czasem nie wiem, czy śmiać się, czy płakać. Czasami mam aż ochotę rzucić wykonywaną pracę i zająć się takimi rzeczami. Oglądałem też te programy z montażem szaf - nie widziałem, żeby ktoś sprawdzał przy montażu "przekątne" (przed przybiciem tylnej ścianki). A to jest podstawa montażu każdej szafki (i nie tylko). 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów