Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, sprzedałem konsole ps4 na allegro, po sprzedaży przeprowadziłem ostatni test przed wysłaniem, okazało się, ze konsola nie czyta wszystkich płyt. Niezwłocznie zadzwoniłem do kupującego i zaproponowałem mu, żeby poczekał do piątku, a ja wymienię laser lub od razu dokonam zwrotu środków na jego konto. Kupujący zgodził się poczekać do piątku. Niecierpliwy kupujący w czwartek zadzwonił rzucając niczym niepotwierdzonymi zwrotami, ze jestem złodziejem i oszustem, pieniądze mu zwróciłem od razu po tej rozmowie, ponieważ nie chciałem generować niepotrzebnych problemów - ostatecznie do wysyłki konsoli nie doszło, a kupujący otrzymał zwrot pieniędzy w ciągu 5 minut od tej nieszczęsnej rozmowy telefonicznej. Po złożonym wniosku o zwrot prowizji allegro go odrzuciło. Co mogę zrobić w tej sytuacji, aby go mi przyznano?
Pozdrawiam,
Pitorek
Allegro - pomoc - kontakt - Sprzedaje - Opłaty i prowizje - Zwrot prowizji formularz
@Les--Paul Złóż odwołanie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Jeśli oddałeś pieniądze poza Allegro, dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Dzieki, tak zrobie
@Les--Paul spróbuj choć zgodnie z regulaminem jak do sprzedaży nie dojdzie z winy sprzedawcy rabatu nie dostaniesz 😞
A. zapłata za zakupiony Towar za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku płatności ze statusem “zakończona” z zastrzeżeniem, że:
Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse”, jednakże w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;
Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse” w przypadku gdy:
jakość Sprzedającego jest określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu. W przypadku gdy poziom jakości Sprzedającego jest niższy, rabat transakcyjny zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący nie wskaże na przyczynę odstąpienia od umowy wynikającą z winy Sprzedającego;
Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, zostanie on przyznany wyłącznie gdy Kupujący wskaże, że odstąpienie od umowy nie wynika z winy Sprzedającego;
Ale tu jest coś nie halo 🙂
Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse”, jednakże w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;
Jeżeli kupujący odstąpił od umowy, to umowa zgodnie z art 31. Ustawy konsumenckiej jest niezawarta, czyli nie było umowy, a Allegro nie może pobierać prowizji od umów, których nie było, niezależnie od żadnych jakości 🙂
ostatecznie przyznali po odwołaniu. Dzieki wszystkim za pomoc