Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem mianowicie klient kupił u mnie 6 kurtek z czego dwóch nie miałam na stanie i miałam zwrócić zapłatę lub odesłać, ale klient założył dyskusję że nie dostał dwóch produktów więc wyjaśniłam i błyskawicznie zwróciłam zapłatę za dwa produkty których nie miałam pod ręką. Pozostałe 4 kurtki zwrócił i nie chciał już tych dwóch, ponieważ nie jego krój wiec niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej zwróciłam zapłatę za pozostałe 4. Dyskusja wisiała długi czas wieć asystent poprosił kupującego o jej zakończenie, a On nie wiadomo czemu oznaczył dyskusje jako nierozwiązaną a mi uciekło -220 punktów. Uważam że to niesprawiedliwe ponieważ za wszystkie produkty została zwrócona zapłata. Nie chce mi się już wypisywać do klientów bo oni mają to gdzieś i nie chce im się tego zmieniać. Czy można coś z tym zrobić?
Cześć, @KIKOPIKO. Przekazałam Twoją prośbę do dedykowanego zespołu 😊