anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierowiązana dyskusja

MAMY ROZWIĄZANIE!
E-Fashion2023
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry, mam problem mianowicie klient kupił u mnie 6 kurtek z czego dwóch nie miałam na stanie i miałam zwrócić zapłatę lub odesłać, ale klient założył dyskusję że nie dostał dwóch produktów więc wyjaśniłam i błyskawicznie zwróciłam zapłatę za dwa produkty których nie miałam pod ręką. Pozostałe 4 kurtki zwrócił i nie chciał już tych dwóch, ponieważ nie jego krój wiec niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej zwróciłam zapłatę za pozostałe 4. Dyskusja wisiała długi czas wieć asystent poprosił kupującego o jej zakończenie, a On nie wiadomo czemu oznaczył dyskusje jako nierozwiązaną a mi uciekło -220 punktów. Uważam że to niesprawiedliwe ponieważ za wszystkie produkty została zwrócona zapłata. Nie chce mi się już wypisywać do klientów bo oni mają to gdzieś i nie chce im się tego zmieniać. Czy można coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @KIKOPIKO. Przekazałam Twoją prośbę do dedykowanego zespołu 😊 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów