anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja - błędne oznaczenie kupującego

fhubax
#9 Pomysłodawca#

Witam,

w zasadzie to nie wiem gdzie jeszcze mogę napisać, dlatego piszę tutaj.

Kupująca zgłosiła przez dyskusję reklamację towaru. Na jej życzenie zgodziliśmy się na odesłanie towaru na serwis w późniejszym terminie. Dostała przypomnienie od Allegro, że dyskusja jest w toku i PRZYPADKOWO zaznaczyła status jako NIEROZWIĄZANA. 

Tracimy przez to SuperSprzedawce. 

Zarówno na prośbę klientki, jak i naszą Allegro twierdzi, że nie da się zmienić statusu z powrotem na "W TOKU".

Sytuacja wygląda tak - klientka przypadkowo zaznacza błędnie status dyskusji, system Allegro nie jest na to przygotowany, obrywamy my, jako sprzedawcy. 

Moje sugestie żeby 1) zmienić status, 2) wyłączyć tę dyskusję z kwalifikacji, 3) zakończyć dyskusję i przenieść wszystko do nowej są podobno niewykonalne. 

Allegro sugeruje, żeby napisać klientce, żeby zakończyła spór, natomiast jest on w toku, normalnie przyjęliśmy i procedujemy reklamację, taka sugestia z naszej strony będzie wyglądała na krętactwo. Poprosiłem o moderację i żeby sugestia była od Allegro, niestety skończyło się na jednym zdaniu, nikt nie objaśnił problemu i motywacji prośby, dlatego nie dziwę się, że klientka nie zakończyła sporu.

Sprawę normalnie zgłosiłem przez formularz, ale odbywa się tam kabaret, który ciężko skomentować w kulturalny sposób - przypadkowi pracownicy, nie czytają całego wątku zgłoszenia, odpisują pisane już rzeczy. Wymagany jest od nas profesjonalizm na SS, tymczasem pod tym względem Allegro nic nie robi.  

Będę wdzięczny za pomoc i jakiekolwiek sugestie.

Pozdrawiam

 

 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

jareks1111
#8 Zapaleniec#

Problemem jest to pytanie od Allegro czy problem został rozwiązany i często klienci klikają że nie co powoduje, że Dyskusja zmienia status na Nierozwiązaną -pomimo że Reklamacja jest w toku.

Oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej przez Kupującego powinno być w pełni świadome a nie jest bo kupujący może myśleć że jak nie kliknie to Dyskusja się zakończy.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@fhubax, 2 marca napisaliśmy Kupującej, że zachęcamy ją do oznaczenia Dyskusji jako rozwiązanej, jeśli problem udało się rozwiązać.

Jednak gdy to zrobi, straci możliwość wypowiedzi w Dyskusji. Decyzja jest teraz w rękach Kupującej. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

 

oznacz moderatorów

fhubax
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma, Jeszcze raz, bo do tej kwestii nikt się nie odnosi:

Sytuacja wygląda tak - klientka przypadkowo zaznacza błędnie status dyskusji, system Allegro nie jest na to przygotowany, obrywamy my, jako sprzedawcy. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@aragil, Kupujący nie mogą sami wznowić Dyskusji, jeśli oznaczą ją jako rozwiązaną. Kupująca może natomiast skontaktować się z nami, jeśli chce wznowić Dyskusję - możemy to zrobić, ale ze statusem nierozwiązanej.

@fhubax, w przypadku, który opisujesz, decyzja co do statusu Dyskusji jest obecnie po stronie Kupującej - zgodnie z tym, co pracownik Allegro napisał 2 marca. Jeśli uzna, że jej problem został rozwiązany, może oznaczyć Dyskusję jako rozwiązaną. Jeśli wprost poprosi Allegro o pomoc, z pewnością ktoś jej w tym pomoże, jednak nikt nie może na to naciskać. Jeśli masz natomiast pomysł na to, w jaki sposób usprawnić proces Dyskusji, zachęcam Cię do napisania o tym zakładce Zgłoś swój pomysł.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dyskusja-ze-sprzedaj%C4%85cym/td-p/37827/...

"Pracownik Allegro wznowił dyskusje i poprosił sprzedawcę o rozwiązanie do wtorku."

 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@aragilKupująca może natomiast skontaktować się z nami, jeśli chce wznowić Dyskusję - możemy to zrobić, ale ze statusem nierozwiązanej.

Czyli -> Kupujący kontaktują się z nami w celu wznowienia Dyskusji. My Dyskusję wznawiamy. Wznowiona Dyskusja ma wówczas status "nierozwiązana".

 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

fhubax
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma, ale kupująca pisała do was, że sprawa jest w toku. Trudno się dziwić, że nie zaznaczy "rozwiązana", jak nie jest rozwiązana, jest w toku. W dyskusji pisała, że oznaczenie "nierozwiązana" było przez pomyłkę. I w tej sytuacji, my obrywamy, wy rozkładacie ręce. Dlaczego?

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

oznacz moderatorów