Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w zasadzie to nie wiem gdzie jeszcze mogę napisać, dlatego piszę tutaj.
Kupująca zgłosiła przez dyskusję reklamację towaru. Na jej życzenie zgodziliśmy się na odesłanie towaru na serwis w późniejszym terminie. Dostała przypomnienie od Allegro, że dyskusja jest w toku i PRZYPADKOWO zaznaczyła status jako NIEROZWIĄZANA.
Tracimy przez to SuperSprzedawce.
Zarówno na prośbę klientki, jak i naszą Allegro twierdzi, że nie da się zmienić statusu z powrotem na "W TOKU".
Sytuacja wygląda tak - klientka przypadkowo zaznacza błędnie status dyskusji, system Allegro nie jest na to przygotowany, obrywamy my, jako sprzedawcy.
Moje sugestie żeby 1) zmienić status, 2) wyłączyć tę dyskusję z kwalifikacji, 3) zakończyć dyskusję i przenieść wszystko do nowej są podobno niewykonalne.
Allegro sugeruje, żeby napisać klientce, żeby zakończyła spór, natomiast jest on w toku, normalnie przyjęliśmy i procedujemy reklamację, taka sugestia z naszej strony będzie wyglądała na krętactwo. Poprosiłem o moderację i żeby sugestia była od Allegro, niestety skończyło się na jednym zdaniu, nikt nie objaśnił problemu i motywacji prośby, dlatego nie dziwę się, że klientka nie zakończyła sporu.
Sprawę normalnie zgłosiłem przez formularz, ale odbywa się tam kabaret, który ciężko skomentować w kulturalny sposób - przypadkowi pracownicy, nie czytają całego wątku zgłoszenia, odpisują pisane już rzeczy. Wymagany jest od nas profesjonalizm na SS, tymczasem pod tym względem Allegro nic nie robi.
Będę wdzięczny za pomoc i jakiekolwiek sugestie.
Pozdrawiam
Problemem jest to pytanie od Allegro czy problem został rozwiązany i często klienci klikają że nie co powoduje, że Dyskusja zmienia status na Nierozwiązaną -pomimo że Reklamacja jest w toku.
Oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej przez Kupującego powinno być w pełni świadome a nie jest bo kupujący może myśleć że jak nie kliknie to Dyskusja się zakończy.
@fhubax, 2 marca napisaliśmy Kupującej, że zachęcamy ją do oznaczenia Dyskusji jako rozwiązanej, jeśli problem udało się rozwiązać.
Jednak gdy to zrobi, straci możliwość wypowiedzi w Dyskusji. Decyzja jest teraz w rękach Kupującej.
@mr_oma, Jeszcze raz, bo do tej kwestii nikt się nie odnosi:
Sytuacja wygląda tak - klientka przypadkowo zaznacza błędnie status dyskusji, system Allegro nie jest na to przygotowany, obrywamy my, jako sprzedawcy.
@aragil, Kupujący nie mogą sami wznowić Dyskusji, jeśli oznaczą ją jako rozwiązaną. Kupująca może natomiast skontaktować się z nami, jeśli chce wznowić Dyskusję - możemy to zrobić, ale ze statusem nierozwiązanej.
@fhubax, w przypadku, który opisujesz, decyzja co do statusu Dyskusji jest obecnie po stronie Kupującej - zgodnie z tym, co pracownik Allegro napisał 2 marca. Jeśli uzna, że jej problem został rozwiązany, może oznaczyć Dyskusję jako rozwiązaną. Jeśli wprost poprosi Allegro o pomoc, z pewnością ktoś jej w tym pomoże, jednak nikt nie może na to naciskać. Jeśli masz natomiast pomysł na to, w jaki sposób usprawnić proces Dyskusji, zachęcam Cię do napisania o tym zakładce Zgłoś swój pomysł.
mr_oma Ponownie Pani wprowadza w błąd, na AG byli dziesiątki historii kiedy dyskusja ze statusem rozwiązana była wznowiona przez allegro.
Czy Pani na pewno pracuje na allegro?
"Pracownik Allegro wznowił dyskusje i poprosił sprzedawcę o rozwiązanie do wtorku."
@aragil, Kupująca może natomiast skontaktować się z nami, jeśli chce wznowić Dyskusję - możemy to zrobić, ale ze statusem nierozwiązanej.
Czyli -> Kupujący kontaktują się z nami w celu wznowienia Dyskusji. My Dyskusję wznawiamy. Wznowiona Dyskusja ma wówczas status "nierozwiązana".
@mr_oma, ale kupująca pisała do was, że sprawa jest w toku. Trudno się dziwić, że nie zaznaczy "rozwiązana", jak nie jest rozwiązana, jest w toku. W dyskusji pisała, że oznaczenie "nierozwiązana" było przez pomyłkę. I w tej sytuacji, my obrywamy, wy rozkładacie ręce. Dlaczego?
mr_oma "Jednak gdy to zrobi, straci możliwość wypowiedzi w Dyskusji".
"Wznowiona Dyskusja ma wówczas status "nierozwiązana"."
Jaka różnica dla kupującego z jakim statusem allegro wznowiona dyskusja? Przecież kupujący będzie miał możliwość wypowiedz w dyskusji.
Czyli jednak allegro wprowadza w błąd kupującego na niekorzyść sprzedawcy.