Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient dokonał u nas zakupu na początku lutego tego roku, odezwał się po kilku dniach z informacją iż jeden z zakupionych przedmiotów jest uszkodzony. Nie określił oczekiwań względem rozwiązania sytuacji. Nie poinformował nas czy oczekuje zwrotu, rozpatrzenia reklamacji, dosłania części wymiennych itp.
Poprosiliśmy go o wysłanie zdjęć uszkodzeń, zgodziliśmy się na wysłanie ich mms-em, nie otrzymaliśmy ich, poprosiliśmy po raz kolejny o ich przesłanie - tym razem na maila. Zdjęć końcem końców nie otrzymaliśmy, za to zaczęły się pojawiać kolejne uwagi, skargi i zastrzeżenia.
Z naszej strony padła propozycja dosłania do klienta deklarowanych przez niego brakujących elementów montażowych oraz wymiennych części, które w dość enigmatyczny sposób podał za uszkodzone. Prosiliśmy również o potwierdzenie adresu na który ma być wysłana paczka. Kupujący jednak nie odpowiedział, kontakt z nim urwała się na 1,5 m-ca.
Odezwał się ponownie 1.04. W odpowiedz wysłał nam ".", po czym założył dyskusje.
Do tej pory trwa dyskusja. Mimo iż oficjalnie zakończyła się 15.04.
Wszystkie brakujące/ uszkodzone części zostały wysłane do klienta. Dziś odezwał się do nas z informacją, że Jeden z przedmiotów źle montuje się do płytek łazienkowych, nieprawidłowo pracuje itp. Sugeruje iż może było by lepiej gdyby miał na miejsce tego przedmiotu inny...
Co robić z kupującym z którym kontakt jest utrudniony i co jakiś czas ponawia żądania i skargi, nie precyzując jednak oczekiwań?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
@witrochem2 Widzę, że wciąż komunikujesz się z klientem w dyskusji. Allegro również się w niej udziela. Mam więc nadzieję, że ostatecznie uda się dojść do porozumienia i rozwiązania problemu.
@nat_not Ależ pomocna odpowiedź! Jak już udzielasz się w wątku, to niech to coś wnosi i pomaga autorowi, a nie takie: bla, bla, bla "mam nadzieję..." 😂